• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka przed pracą.

Wtorek, 22 czerwca 2021 · dodano: 22.06.2021 | Komentarze 2

Dziś ludzka pogoda bo dwadzieścia stopni i słońce schowane za chmurami więc pięćdziesiątka przed pracą przejechana w ulubionych warunkach a na początku przez Witkowo Drugie wjechałem na ścieżkę rowerową przy cukrowni w Kluczewie którą dojechałem na osiedle Lotnisko a tam kilometrowym odcinkiem terenowym dojechałem do nowego odcinka ulicy Metalowej gdzie wjechałem na DDR-kę i pojechałem do Golczewa.
DDR-ka w Kluczewie
DDR-ka w Kluczewie © strus
Na poradzieckim lotnisku
Na poradzieckim lotnisku © strus
DDR-ka przy Metalowej
DDR-ka przy Metalowej © strus
Z Golczewa pojechałem do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo a następnie zjechałem ze ścieżki rowerowej i zrobiłem dużą "szufladę" do Wielichówka i gdy wróciłem do Zieleniewa pozostało wrócić do Stargardu przez Lipnik,

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,
Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A: 50-tka przed pracą.