• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka przed pracą.

Piątek, 25 czerwca 2021 · dodano: 25.06.2021 | Komentarze 0

Wczoraj przed pracą przeszkodził mi deszcz w zaliczeniu rundki przed praca a w środę byłem w pracy od dziesiątej aby załapać się na mecz więc nie było czasu na rower a dziś lekko wydłużoną drogą pojechałem do Witkowa Drugiego przez starówkę aby dotrzeć do ścieżki rowerowej w Kluczewie przy cukrowni a po drodze w kanale rzeki Iny dojrzałem żerującego bobra i kwitnące róże na mini różance w Parku  Jagielońskim.
Bóbr w kanale rzeki Iny
Bóbr w kanale rzeki Iny © strus
Mini rózanka w Parku Jagielońskim
Mini różanka w Parku Jagielońskim © strus
Gdy już pojawiłem się na DDR-ce w Kluczewie pojechałem jak ostatnim razem przez osiedle Lotnisko do strefy przemysłowej przez kilometrowy odcinek prawie terenowej drogi i budowany nowy odcinek ulicy Metalowej do Golczewa a następnie przez Skalin i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie.
Nowy odcinek dróg w strefie przemysłowej w Kluczewie
Nowy odcinek dróg w strefie przemysłowej w Kluczewie © strus

W Zieleniewie wymyśliłem że zamiast robić "szufladę " do Wielichówka to zrobię kółeczko po gminie Kobylanka jadąc przez Morzyczyn do Kobylanki a następnie wracam do Zieleniewa przez Reptowo i Cisewo i gdy już byłem ponownie na ścieżce rowerowej w Zieleniewie pojechałem nią prosto do Stargardu przez Lipnik.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,