50-tka przed pracą.

Poniedziałek, 21 czerwca 2021 · dodano: 21.06.2021 | Komentarze 2

Nowy tydzień czas zacząć tym razem mam drugie zmiany  więc w planie są cztery wypady na pięćdziesiątkę dziś zaliczyłem gminę Kobylanka i Szczecin Zdunowo zaczynając od Żarowa i przez Grzędzice do  DDR-ki którą dojechałem do Motńca  i przez Niedźwiedź do Zdunowa.
DDR-ka nad S 10
DDR-ka nad S 10 © strus

Przed szlabanem zawróciłem do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie przez Reptowo i Cisewo i prosto do domu.

Stargard,Żarowo,Grzedzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Lug,
Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka przed pracą

| 20:01 poniedziałek, 21 czerwca 2021 | linkuj Ciekawy jestem czy przejechanie tak długiego dystansu mam wpływ na późniejszą pracę. Zapewne nie ma żadnego wpływu skoro wybierasz takie rozwiązanie.
| 09:31 poniedziałek, 21 czerwca 2021 | linkuj Rano jeszcze znośna temperatura, tak do jedenastej właśnie.