• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

W upale po okolicy

Niedziela, 20 czerwca 2021 · dodano: 20.06.2021 | Komentarze 3

Nie udało mi się wcześnie wstać i od razu gdy ruszyłem było bardzo gorąco a termometr na starcie pokazywał już 29 stopni a po zaliczeniu oś.pyrzyckiego DDR-kami przejechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie a następnie gdy dojechałem do Golczewa skierowałem się do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo.
Duży dmuchawiec przy DDR-ce
Duży dmuchawiec przy DDR-ce © strus
Ścieżką rowerową jadę do Motańca z przystankiem w Kobylance na zakupy napojów a następnie kieruję się do nowej drogi na Zdunowo przez Niedźwiedź przed którą spotykam kolegę Tomasz który był na swojej rundce więc zawracam i razem jedziemy do Reptowa a następnie przez Cisewo do Zieleniewa a w Lipniku się rozdzielamy bo ja odbijam na Żarowo przez Grzędzice i do domu a od jutra druga zmiana więc jak mi się uda wstać do 7,30 to zaliczę pięćdziesiątkę przed pracą.
W drodze do Cisewa
W drodze do Cisewa © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,