• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Dąbie przez Goleniów

Poniedziałek, 24 maja 2021 · dodano: 24.05.2021 | Komentarze 1

Dziś trochę więcej czasu chodź liczyłem że wyjadę najpóźniej o jedenastej ale nie udało się i na początku miałem pojechać do Gryfina ale jeszcze w Stargardzie przypomniało mi się że Adamicki polecił mi sklep Treka w Goleniowie więc odbiłem w kierunku DDR-ki na Żarowo a następnie przez Smogolice pojechałem do Sowna i skierowałem się na Goleniów najkrótszą drogą przez Przemocze i Podańsko.
PODAŃSKO (niem.Puddenzig) Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w. © strus
W sklepie Treka zakupiłem w promocji licznik Bontrager RIDEtime a mam jeszcze ochotę na lampki do jazdy dziennej Bontrager Ion 200 RT/Flare RT USB które testował Adamicki ale narazie cenna wysoka.Kolejny odcinek do jazda do Lubczyny do której rozpocząłem jazdę od strefy przemysłowej w Goleniowie gdzie DDR-ką dotarłem do Smolna i odbiłem na Borzysławiec aby zawitać na plaży nad jeziorem Dąbie.
Plaża w Lubczynie
Plaża w Lubczynie © strus
Lubczyna - letni kościółek
Lubczyna - letni kościółek © strus
Z Lubczyny pojechałem do Czarnej Łąki aby tam zajrzeć na nadal budowaną DDR-kę do Dąbia i gdy dojechałem do Pucic nagle zrobił się olbrzymi korek w obu kierunkach ale powoli się jechało do sklepu w Załomiu do którego zjechałem aby uzupełnić picie a później do Ronda Gryfa w Dąbiu koszmar.Na początku zapytałem tutejszych czy jest możliwość ominięcia tego zatoru ale tylko 500 metrów przez las,więc skorzystałem i wiele aut wyprzedziłem a później jazda ślimacza do momentu opuszczenia ronda.
Czarna Łąka - widok na Szczecin
Czarna Łąka - widok na Szczecin © strus
Przez las ,aby ominąć korek
Przez las ,aby ominąć korek © strus
Korek na Lubczyńskiej
Korek na Lubczyńskiej © strus
Mały tłok od ronda do zjazdu na S 3 ale jazda płynna a później do Zdunowa już luz na drodze a przy szpitalu odbijam na Niedźwiedź i przez Reptowo docieram do ścieżki rowerowej w Kobylance którą jadę do Grzędzic a na koniec DDR-ką z Żarowa do domu i w końcu zaliczona pierwsza setka w 2021roku.

TRASA;
Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Łozienica,Smolno,
Kępy Lubczyńskie,Borzysławiec,Lubczyna,Czarna Łąka,Pucice,Załom,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,
Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzedzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Dąbie przez Goleniów