• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Okolice po skromnych opadach

Niedziela, 23 maja 2021 · dodano: 23.05.2021 | Komentarze 1

Prognozy zapowiadały opady więc czekałem w blokach aby wyruszyć na szlak ale dużych opadów nie było i o trzynastej pojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie zaczynając od Witkowa Drugiego a następnie gdy zameldowałem się przy cukrowni na DDR-ce skierowałem się do ulicy Metalowej przez Golczewo.
Rzepak w Witkowie Drugim
Rzepak w Witkowie Drugim © strus
Za magazynami Lidla okazało się że budowany kolejny odcinek ulicy Metalowej został juz pokryty warstwą asfaltu wie po raz pierwszy ruszyłem zobaczyć ile zostało zrobione i gdy dotarłem do ronda okazało się że droga rozchodzi się w cztery strony ale w kierunku Warnic zrobiono zaledwie 100 metrów a liczyłem na więcej ale w sumie jest  około dwóch kilometrów nowych dróg które sprawdziłem i na pewno to nie koniec bo będą DDR-ki i chodniki.
Budowa nowego ronda na Metalowej
Budowa nowego ronda na Metalowej © strus
Po zbadaniu nowych dróg wracam do Golczewa i jadę do Skalina gdzie miałem zawrócić ale spotkałem kolegę który powiedział mi że można już przejechać przez Kunowo do którego pojechałem przez Wierzchląd i okazało się że połowa drogi ma już warstwę asfaltu a brakuje 800 m aby cały odcinek spokojnie przejechać.
Kunowo - remont drogi od strony Skalina
Kunowo - remont drogi od strony Skalina © strus

Kunowo - remont drogi w wiosce
Kunowo - remont drogi w wiosce © strus
Po zaliczeniu Kunowa jadę do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą docieram do Grzędzic a następnie przez Żarowo wracam do domu i ma nadzieję że w końcu jutro gdy mam prawie cały dzień wolny dla siebie pogoda mi dopisze ,wystarczy żeby nie padał deszcz.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,