50-tka po pracy z plusem

Czwartek, 20 maja 2021 · dodano: 20.05.2021 | Komentarze 2

Wczorajszy czas po pracy stracony przez wizytę z wynikami u lekarza medycyny pracy a dziś miałem trochę więcej czasu więc do standardowej pięćdziesiątki po pracy dokręciłem jeszcze dziesięć kilometrów a gdy wróciłem do domu okazało się że mogłem jeszcze dyszkę dorzucić a rozpocząłem od ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej i pojechałem nią do Bielkowa przez Kobylankę a następnie zawitałem na chwilę na DW 120 aby dojechać do DDR-ki w Kołbaczu.
Nowe drzewka wzdłuż DDR-ki do Kobylanki
Nowe drzewka wzdłuż DDR-ki do Kobylanki © strus
Wjazd na DDR-kę w Kołbaczu w stronę Śmierdnicy
Wjazd na DDR-kę w Kołbaczu w stronę Śmierdnicy © strus
Po sześciu kilometrach zawitałem na prawobrzeżu Szczecina i kieruję się do Zdunowa przez Płonię a następnie po zaliczeniu Niedźwiedzia jadę przez Reptowo do ścieżki rowerowej w Kobylance.
Okolice DDR-ki do Śmierdnicy
Okolice DDR-ki do Śmierdnicy © strus

Gdy zawitałem ponownie na DDR-ce w Kobylance pojechałem nią do Grzędzic aby na koniec wrócić przez Żarowo do Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Gajęcki Ług,