Przed deszczem

Wtorek, 18 maja 2021 · dodano: 18.05.2021 | Komentarze 2

Gdy o dziewiątej wstałem okazało się że trzeba ruszać na szlak bo około dwunastej zapowiadają deszcz z burzą więc szybkie śniadanie i w drogę aby zaliczyć pięćdziesiątkę i najlepiej żeby nie zmoknąć więc jak wczoraj ruszyłem DDR-ką przy Szczecińskiej którą dojechałem do Motańca i przez Niedźwiedź pojechałem do szosy prowadzącej do Szczecin Zdunowa a na przystanku w Wielgowie sprawdziłem prognozę i okazało się że nic się nie zmienia i lepiej wracać bo z zachodu naciąga burza.
Droga do Zdunowa
Droga do Zdunowa © strus

Wracam do Niedźwiedzia i kieruje się do ścieżki rowerowej w Kobylance przez Reptowo w którym spotykam kolegę Tomasza który zaliczała swoje kilometry i namawiał mnie na wspólną jazdę ale ja nie chciałem wracać w kierunku zachodnim i  DDR-ką z Kobylanki dojechałem do Grzędzic a gdy byłem nad S 10 robiło się coraz ciemniej.
Na kładce nad S 10
Na kładce nad S 10 © strus
Okolice Lipnika
Okolice Lipnika © strus
Gdy dojechałem do DDR-ki w Żarowie dochodziły do mnie odgłosy burzy a gdy byłem 300 metrów przed domem pojawiły się pierwsze krople na okularach ale zaczęło mocno lać dwie minuty po tym jak byłem na mecie.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.