• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka przed pracą.

Wtorek, 11 maja 2021 · dodano: 11.05.2021 | Komentarze 2

Po raz pierwszy w tym roku ruszyłem się szybko z łóżka aby przed pracą zaliczyć pięćdziesiątkę a motywacją była temperatura bo gdy wyruszałem przed ósmą termometr wskazywał już plus siedemnaście stopni i rozpocząłem od DDR-ki na Żarowo i gdy zaliczyłem Grzędzice wjechałem przy stacji PKP na ścieżkę rowerową którą dojechałem do Motańca.
DDR-ka w Zieleniewie
DDR-ka w Zieleniewie © strus
Z Motańca kieruje się do Zdunowa przez Niedźwiedź i przed przejazdem kolejowym zawracam i ta sama drogą wracam do Niedźwiedzia a następnie obieram kierunek na DDR-kie w Kobylance do której wracam przez Reptowo i jadę prosto do Stargardu.

Wracam do Niedźwiedzia a termometr wskazuje juz 21 stopni
Wracam do Niedźwiedzia a termometr wskazuje już 21 stopni © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,
Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.