• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Gardno

Niedziela, 9 maja 2021 · dodano: 09.05.2021 | Komentarze 3

Jeden dzień wolnego a od jutra druga zmian może uda się coś pokręcić jak wzeszłym roku przed pracą ale nic na siłę ja o prostu lubię pospać chodź by tak jak dziś do dziesiątej na po śniadaniu małżonka na kijki a ja DDR-ka do Bielkowa przez Kobylankę gdzie zrobiłem zakupy na drogę a następnie do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań gdzie miałem pojechać na prawobrzeże Szczecina ale gdy zobaczyłem duże ilość rowerzystów na ścieżce rowerowej pojechałem w przeciwną stronę do Starego Czarnowa.
DDR-ka z Kołbacza do Starego Czarnowa
DDR-ka z Kołbacza do Starego Czarnowa © strus
Ze Starego Czarnowa wjechałem na DW 119 w kierunku Pyrzyc a po kilku kilometrach w Będgoszczy odbijam na Chabowo i kieruje się na Gardno z mini przerwą przy jeziorze Babin gdzie wybudowano pomost ale zawsze zapominałem tam zajechać gdy jechałem tą trasą.
Jezioro Babin
Jezioro Babin © strus

Miedzy Parsowem a  Drzeninem
Miedzy Parsowem a Drzeninem © strus

W Gardnie wjeżdżam na wojewódzką sto dwudziestkę  i wracam do Starego Czarnowa przez Żelisławiec i Kartno w których na kościołach bocianie gniazda były zamieszkane i na Orlenie uzupełniam picie na dalsze kilometry.
Rzepak w Gardnie
Rzepak w Gardnie © strus
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow) Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w.
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow) Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w. © strus
KARTNO (niem.Kortenhagen)Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Św. z XIII w. © strus
Po zakupach na stacji paliw gdzie Oshee kosztuje 100% więcej niż w sklepie kontynuuje jazdę DW 120 do Bielkowa gdzie odbijam na Jeczydół który przejmie pałeczkę od Kunowa pod względem jakości nawierzchni i wracam na ścieżkę rowerową w Morzyczynie która jest zatłoczona do samego Stargardu.Na razie dziwnie mi się z kierownicą typu "baranek" i ciężko gdy stanę na pedała to mi kołem rzuca ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Będgoszcz,
Chabowo,Babin,Parsów,Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,