Kluczewo i Wielichówko

Niedziela, 25 kwietnia 2021 · dodano: 25.04.2021 | Komentarze 6

Nadal zimny północny wiatr uniemożliwia zrzucenie ciepłej odzieży a nawet dziś dołożyłem pełne rękawiczki i najcieńsza kominiarkę i ruszyłem do Kluczewa przez Witkowo Drugie a tam koło cukrownie wjechałem na ścieżkę rowerową która pojechałem na osiedle Lotnisko.
DDR-ka w Kluczewie
DDR-ka w Kluczewie © strus
Silosy na cukier w Kluczewie
Silosy na cukier w Kluczewie © strus
Po zaliczeniu osiedla jadę do strefy przemysłowej do końca ulicy Metalowej gdzie trwa budowa dalszego odcinka tej ulicy w kierunku Warnic gdzie zawracam i kieruje się z powrotem do Stargardu przez Golczewo i Giżynek a po drodze od wiaduktu nad S 10 robi się mały tłok na ścieżce rowerowej i nie mogę pojąć dlaczego rodzice wybierając się na wypad rowerowy z małymi dziećmi w ogóle się nie interesują ich zachowaniem na drodze?
Budowa odcinka ulicy Metalowej
Budowa odcinka ulicy Metalowej © strus
Wiosna w Golczewie
Wiosna w Golczewie © strus
W Stargardzie zaliczam trzy osiedla i jadę DDR-ką przez Lipnik do Zieleniewa a gdy odbijam w prawo można powiedzieć że zaliczam "szufladę" do Wielichówka zaliczając najpierw Miedwiecko,DP36 i Cisewo i ta samą drogą wracam do Zieleniewa.

Stokrotka pospolita
Stokrotka pospolita © strus
Gdy już byłem z powrotem na DDR-ce spojrzałem na licznik i postanowiłem wracać przez Grzędzice aby zaliczyć sześćdziesiątkę ale na wiadukcie nad S 10 spotkałem kolegę i tak mnie zagadał że dopiero przy Tesco zorientowałem się że nie odbiłem na Grzędzice :( A jutro chyba pojadę po nowy rower jak jeszcze będzie w sklepie ale inny bo tego co sobie wybrałem nigdzie nie ma mojego rozmiaru.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Gizynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,
Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Kluczewo i Wielichówko

| 18:41 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj PS czekam na zdjęcia i pierwszy test nowego sprzetu. Widzę że obaj sobie coś ostatnio kupimy :)
| 18:39 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj Super kwitnące zdjęcia.. Lubię forsycje..
| 18:30 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj Fantastyczny ten żywopłot z forsycji. Ciekawa jestem, jaką szosówkę sobie sprawiłeś?
| 16:35 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj Na zdjęciach wiosna w pełnej krasie i rozkwicie, ale odczucie po wyjściu na zewnątrz jak w Arktyce.
| 15:28 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj Mamy podobne odczucia pogodowe mimo tego, że przyroda obdarowuje nas pięknymi zjawiskami przyrodniczymi - ładnie to pokazałeś na zdjęciach.
| 15:26 niedziela, 25 kwietnia 2021 | linkuj Piękny żywopłot przy DDR - ce.