Wtorek, 27 kwietnia 2021 · dodano: 27.04.2021 | Komentarze 4

To już czwarty kiepski miesiąc w tym roku pod względem kilometrażu w stosunku do ubiegłego roku,nadal nie mam szczęścia do pogody w dni wolne od pracy a dziś to ostatnia rudna w tym miesiącu bo od jutra druga zmiana a dziś kolejna niespodzianka na drodze mimo że objazd DDR-ki nie został skończony to został na nią przeniesiony ruch rowerowo - pieszy.
Nieskończony objazd a juz każą po nim jechać
Nieskończony objazd a już każą po nim jechać © strus
Jak dojechałem do Zieleniewa przez Lipnik kieruje się jak w niedziele na "szufladę" do Wielichówka zaczynając od Miedwiecka i Cisewa a następnie pojechałem do Reptowa w którym tym razem nie udało mi się przedostać na druga stronę torów i wróciłem do Cisewa aby skierować się do Morzyczyna przez Zieleniewo w którym spotkałem kolegę pracy który zaliczał swoją rundkę i pogadaliśmy około pół godziny.

Nawrotka w Reptowie
Nawrotka w Reptowie © strus
Po "bajerze"  Zigi pojechał w stronę Kobylanki a ja promenadą nad jeziorem Miedwie do Zieleniewa gdzie wróciłem na DDR-kę i dojechałem do remontowanego przejazdu kolejowego w Grzędzicach gdzie musiałem chwilę odczekać aż przejedzie pociąg i zostanie ustawiona kładka.
Przymusowa pauza w Grzędzicach
Przymusowa pauza w Grzędzicach © strus
Ruch na drodze z Grzędzic do Żarowa bardzo duży bo to jedyna dla aut droga łącząca ze Stargardem i na dodatek w bardzo w kiepskim stanie ale za to moja stajnie powiększyła się o nowego konia.Miał być gravel Treka Domane AL 3 Disc ale nigdzie nie mogłem trafić mojego rozmiaru w wersji czarnej więc musiałem dołożyć i kupiłem szosówkę Treka Émonda ALR 4 Disc. Dziś nie testowałem bo brakuje mu pedałów ,licznika i torebki,może w weekend się uda.
TREK Emonda ALR 4
TREK Emonda ALR 4 © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50- tka po pracy.