Sobota, 24 kwietnia 2021 · dodano: 24.04.2021 | Komentarze 3

Wracają z pracy postanowiłem że jednak wyskoczę na pięćdziesiątkę po pracy chodź chciałem oglądać mecz z "Lewym" po kontuzji a to przez słoneczko które pięknie świeciło ale okazało się na trasie że wiał zimny północny wiatr który dokuczał mi prawie cała drogę .Na początku koledze zawiozłem koszulki Quest do przymiarki a później przez Żarowo i Grzędzice wyjechałem DDR-ka w Lipniku którą zaliczyłem do samej stacji paliw w Motańcu.
Bocian na
Bocian na "dwu poziomowym" © strus
Mlecz
Mlecz © strus
Zawracam na końcu DDR-ki i przez Kałegę docieram do drogi na Zdunowo gdzie wykonuję ten sam manewr i jadę do zamkniętego przejazdu kolejowego w Reptowie gdzie tory podniesiono i udało mi się przedostać na druga stronę i ruszyć do Cisewa po pokonaniu barierek i usypanego wału.
Zamkniety przejazd na Cisewo
Zamknięty przejazd na Cisewo © strus
Z Cisewa wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie przez Miedwiecko i po zaliczeniu dojazdu pożarowego 39 a na koniec prosto do Stargardu gdzie od tygodnia trwa budowa nowego ronda przez co ścieżka rowerowa zostanie zmodyfikowana .
Budowa nowego ronda,DDR-ka w prawo będzie odbijać.
Budowa nowego ronda,DDR-ka w prawo będzie odbijać. © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,