Środa, 21 kwietnia 2021 · dodano: 21.04.2021 | Komentarze 4

Mimo że temperatura jak wczorajszego dnia plus siedemnaście stopni to po dwóch kilometrach słońce schowało się za chmurami i zaczęło delikatnie wiać ale na szczęście nie był to zimny wiatr bo w krótkich spodenkach można było spokojnie jechać.Żeby szybko zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy nic nie kombinowałem z trasą tylko pojechałem przez gminę Kobylanka na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Zdunowo a przy stacji PKP zawróciłem i tą samą drogą wróciłem do Niedźwiedzia.
Stacjia Szczecin Zdunowo
Stacja Szczecin Zdunowo © strus
Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego w Zdunowie
Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego w Zdunowie © strus
Z Niedźwiedzia przez Reptowo wróciłem do Kobylanki a po drodze na szosie znalazłem mały róg a w rowie niestety leżał jego właściciel ale za to na wiadukcie nad S10 zatrzymałem radiowóz Straży Gminnej i poinformowałem ich o truchle.

Mały róg przy S10
Mały róg przy S10 © strus
I tak jak w poniedziałek i wtorek z Kobylanki do Grzędzicć jechałem ścieżką rowerową a następnie kładką przedostałem się przez remontowane torowisko i ruszyłem do DDR-ki w Żarowie aby nią wrócić do Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,
Gajęcki Ług,Zdunowo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

| 16:42 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj Magdo masz rację fatalnie zrozumiałem treść wpisu Darka. Na szczęście nie o człowieka tu chodzi, lecz właściciela poroża.
| 16:12 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj Janusz, czyżbyś sądził, że właścicielem tego poroża był mąż niewiernej żony? ;-D
| 16:03 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj Mam nadzieję, że wzmianka o truchle to przenośnia i ofiara wypadku jest osobą żywą.
| 17:29 środa, 21 kwietnia 2021 | linkuj Darek, miałam dzisiaj zupełnie inne odczucie temperatury i w życiu nie pojechałabym w krótkich spodenkach, nawet zasuwając 26 km/h