50-tka po pracy z plusem

Wtorek, 20 kwietnia 2021 · dodano: 20.04.2021 | Komentarze 3

Pogoda jak wczoraj wiec ponownie wskoczyłem po pracy w krótkie spodenki i prawie tą samą drogą co wczoraj pojechałem do Kołbacza z różnicą taką że wczoraj do Bielkowa przez Jęczydół a dziś przez Kobylankę w której kupiło isotonika na drogę.
Kołbacz (niem.Kolbatz)- Stodoła gotycka z XIV w.
Kołbacz (niem.Kolbatz) - Stodoła gotycka z XIV w. © strus
Kołbacz (niem.Kolbatz) Dwór wybudowany w latach 40. XIX wieku w stylu klasycystycznym © strus
Dziś obrałem drugą część ścieżki rowerowej w Kołbaczu która prowadzi do prawobrzeżnej dzielnicy Szczecina jaką jest Śmierdnica gdzie wjeżdżam na DW 119 gdy kończy się DDR-ka i jadę do DK 10 w Płoni i kieruje się następnie na Zdunowo.
DDR-ka wzdłuz DW 119 w Śmierdnicy
DDR-ka wzdłuż DW 119 w Śmierdnicy © strus
W Zdunowie jadę przez las trzykilometrowym odcinkiem drogi pomocniczej dla S 10 który doprowadza mnie do Niedźwiedzia i po przejechaniu Reptowa wracam na ścieżkę rowerową w Kobylance i tak jak wczoraj w Lipniku odbijam na Żarowo przez Grzędzice i już prosto do domu chodź dziś trochę więcej niż standardowo po pracy a to że dlatego że szybciej byłem w domu po pracy i miałem troszkę więcej czasu.
Para bocianow w Reptowie
Para bocianów w Reptowie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem.