Spokojna runda

Środa, 14 kwietnia 2021 · dodano: 14.04.2021 | Komentarze 4

Absencja rowerowa była spowodowana jednak nie ostatnią pięćdziesiątka po pracy w zimnym silnym wietrze tylko po głębszej analizie doszedłem do wniosku że zaszkodził mi szybki spacer po rundce świątecznej kiedy zaraz po kąpieli ruszyliśmy do Giżynka i z powrotem a w tedy zgrzałem się i wracałem w samej koszuli i w tedy pewnie przewiało mi prawą stronę że do dziś to jeszcze czuje aż bałem się wyjeżdżać.Słyszałem że jest możliwe przejście dla pieszych z rowerami przez przejazd kolejowy w Grzędzicach dla tego pojechałem tam przez Żarowo aby to sprawdzić.
Kładka nad torami w Grzędzicach
Kładka nad torami w Grzędzicach © strus
Za kładką wjeżdżam na ścieżkę rowerowa którą jadę przez Lipnik do Zieleniewa aby skierować się do Cisewa żeby tam zaliczyć "szufladę" do Wielichówka i pojechać do Reptowa gdzie ostatni tam też zamknięto przejazd przez tory ale myślałem że wymienią tłuczeń i będzie można nadal przejeżdżać dopóki nie skończą drogi wzdłuż torów ale niestety myliłem się i raczej przejazd już na 100% nigdy nie będzie bo nowe tory są jakoś nisko położone a i nowa droga zagradza przejazd w tamtym kierunku.
DP 36 do Cisewa
DP 36 do Cisewa © strus
Przed Reptowem od strony Cisewa
Przed Reptowem od strony Cisewa © strus
Tu już raczej przejazdu nie będzie
Tu już raczej przejazdu nie będzie © strus
Nie chciało mi się przedzierać między maszynami na budowanej nowej drodze wzdłuż Reptowa ani pokonywać dużej dziury z torami dlatego wróciłem do Zieleniewa przez Cisewo i pojechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie i nią wróciłem na DDR-kę w Zieleniewie.
Jeden z wielu pomostów w Morzyczynie
Jeden z wielu pomostów w Morzyczynie © strus

Molo w Zieleniewie
Molo w Zieleniewie © strus
Gdy już byłem z powrotem na ścieżce rowerowej w Zieleniewie postanowiłem wracać do Stargardu prawie tą samą drogą co przyjechałem  z pominięciem objazdu wokół stawu w Grzędzicach i nadzieja że rundka mi nie zaszkodzi i na wolny weekend będę zdrów bo prze mną dwa dni pracy na drugą zmianę.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Cisewo,
DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.