50-tka po pracy,wietrzna.

Wtorek, 6 kwietnia 2021 · dodano: 06.04.2021 | Komentarze 4

Od rana męczy mnie suchy kaszel a na zewnątrz silny zimny wiatr więc trochę się wahałem czy po pracy zaliczyć standardowy dystans i pojechałem tylko dlatego że miałem szansę nie zmoknąć a i małżonka dzwoniła że dziś będzie trochę później.Pierwsze kilometry w opadach gradu jak w sobotę do Lipnika a później dojazd DDR-ką do Motańca i skierowanie się do nowej drogi w Niedźwiedziu która prowadzi do Zdunowa.Przez cały czas ostro wiało dlatego tym razem nie pojechałem do Zdunowa tylko zawróciłem przy nowej drodze.
DDR-ka od Zieleniewa cała sucha nawierzchnia
DDR-ka od Zieleniewa cała sucha nawierzchnia © strus

Śnieżnik lśniący [Chionodoxa luciliae] w Motańcu
Śnieżnik lśniący [Chionodoxa luciliae] w Motańcu © strus
Po nawrotce chciałem dojechać do Cisewa przez Reptowo a tam nieoczekiwanie nie ma przejazdu,postawiona znaki i wykopano rowy wzdłuż torów gdzie spotkałem pracowników więc zapytałem na jak długo zamknięty przejazd ,w odpowiedzi usłyszałem że chyba na zawsze i żebym pojechał nową drogą która okazała się na początku przy stacji PKP nadal brukowa i błotnista a że ja na Spederz-e więc znowu zawróciłem i pojechałem do ścieżki rowerowej w Kobylance.
Zamkniety przejazd do Cisewa
Zamknięty przejazd do Cisewa © strus
Opady gradu w Reptowie
Opady gradu w Reptowie © strus
Ścieżką rowerową dojechałem do Lipnika a gdy zjechałem z nad S10 obserwowałem czy mimo postawionych znaków o braku przejazdu przez tory w Grzędzicach jadą tam samochody i czy zawrócą.Zaryzykowałem i udało mi się przejechać mimo zastawionej drogi ale pan poinformował że będzie wzdłuż torów wykopany rów.
Zamkniety przejazd do Grzędzic od strony Lipnika
Zamknięty przejazd do Grzędzic od strony Lipnika © strus
Zamknęli mi jednocześnie dwa miejsca więc będzie trzeba pomyśleć o modyfikacji trasy po gminie Kobylanka na czas remontów,ponoć mają trwać dwa miesiące a na koniec po zaliczeniu Grzędzic uciekałem przed opadamy nadchodzącymi z Goleniowa i wygrałem.
Ciemne chmury z nad Goleniowa
Ciemne chmury z nad Goleniowa © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50-TKA PO PRACY.
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

| 19:45 piątek, 9 kwietnia 2021 | linkuj Po tej pięćdziesiątce na drugi dzień ruszać się nie mogłem,przewiało mnie dopiero dziś poczułem się dobrze ale bałem się wyskoczyć na rundkę bo nadal wiało chłodem.
| 18:05 piątek, 9 kwietnia 2021 | linkuj Suchy kaszel we wtorek i żadnych wpisów do piątku. To brzmi trochę niepokojąco, Darku. Życzę Ci dużo zdrowia.
| 16:20 wtorek, 6 kwietnia 2021 | linkuj Nie lepiej zapobiegawczo dzień czy dwa się podleczyć, wygrzać ? Jazda z suchym kaszlem, w dodatku w taką pogodę, tak średnio rozsądne.
| 15:37 wtorek, 6 kwietnia 2021 | linkuj Z żelazną konsekwencją kontynuujesz swoje pięćdziesiątki. Warunki atmosferyczne ostatnio stanowczo nam nie sprzyjają. Śnieżnik lśniący - uroczy kwiatek wiosenny ale skąd takie znawstwo szczegółów botaniki ?