Po świątecznym śniadaniu

Niedziela, 4 kwietnia 2021 · dodano: 04.04.2021 | Komentarze 3

Po świątecznym śniadaniu postanowiłem wykorzystać  wolną chwilę zanim wyruszymy cała rodzina na świąteczny obiad i po zaliczeniu pięciokilometrowej rundy po mieście skierowałem się wydłużona drogą do Lipnika zaczynając od ścieżki rowerowej na Żarowo a następnie przejazdu przez Grzędzicę prawdopodobnie ostatni raz bo od szóstego kwietnia ma być przejazd zamknięty do odwołania tylko nie wiem co mają tam robić bo tory były już wymienione.
Przejazd kolejowy w Grzedzicach do remontu
Przejazd kolejowy w Grzędzicach do remontu © strus
Ścieżką rowerową docieram do Zieleniewa gdzie po zaliczeniu Miedwiecka jadę pożarówką do Cisewa a następnie zaliczam "Szufladę" do Wielichówka i kieruję się do ścieżki rowerowej w Kobylance przejeżdżając przez Reptowo.
Dojazd pozarowy 36 do Cisewa
Dojazd pożarowy 36 do Cisewa © strus

Gdy już się zameldowałem na DDR-ce w Kobylance i ruszyłem w drogę powrotną do domu i w końcu przejeżdżając nad S 10 w okolicy Zieleniewa mijałem się z pierwszymi bikerami a na wjeździe do miasta spotkałem starszego pana zarażonego cyklozą wyruszającego na swoją rundkę.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,