Wielgowo

Sobota, 17 kwietnia 2021 · dodano: 17.04.2021 | Komentarze 3

Nie tak miał wyglądać dzisiejszy wolny dzień a to przez wczorajszy potrójny pech,na dzień doby zepsuł się małżonce telefon a gdy wieczorem wróciłem z pracy i chciałem odpalić "lapka" okazało się że gniazdo w komputerze uległo awarii i na koniec syn wrócił późno z roweru i zapięcie mu się zepsuło więc dziś po późnym śniadaniu zaniosłem komputer do naprawy,kupiłem smartfona i zabezpieczenie i dość późno wyjechałem i chciałem wrócić na mecz więc nie mam jak szybka rundka po gminie Kobylanka z zaliczeniem prawobrzeża Szczecina.Do Lipnika dojechałem przez Żarowo i Grzędzice a następnie do końca DDR-ki w Motańcu i skierowanie się do drogi na Zdunowo przez Niedźwiedź.
Ziarnopłon wiosenny przy DDR-ce w Zieleniewie
Ziarnopłon wiosenny przy DDR-ce w Zieleniewie © strus
Forsycja (Forsythia Vahl) w Motańcu
Forsycja (Forsythia Vahl) w Motańcu © strus
Po zaliczeniu trzech kilometrów przez las melduje się w Zdunowie a zawracam w Wielgowie i tą sama drogą wracam do Niedźwiedzie z którego kieruję się na ścieżkę rowerową w Kobylance
jadąc przez Reptowo gdzie w końcu udaje mi się zrobić fotkę bocianowi bo wcześniej mi uciekały z pod obiektywu.

Bocian w Reptowie
Bocian w Reptowie © strus
Ścieżką rowerową z Kobylanki wracam od razu do Stargardu bo gdy dojechałem do Lipnika zrobiło się ciemno i nie chciałem zmoknąć bo jeszcze mam problemy z plecami i nadgarstkiem.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,