Zdunowo przez Kołbacz

Środa, 17 marca 2021 · dodano: 17.03.2021 | Komentarze 3

Dawno nie miałem wolnego w środku tygodnia gdzie dzień był bez opadów i co z tego że sobie planowałem wyjazd na leśne ścieżki Viperem jak cały ranek pomagałem małżonce i dopiero gdy ona wyruszyła do pracy na drugą zmianę to ja aby zdążyć do lekarza na 16,45 znowu zabrałem na rundkę Speeder-a i ledwo dojechałem do Zieleniewa zadzwonił telefon z pytaniem od syna czy mam po ciebie przyjechać bo leje deszcz? A ja na to że u mnie świeci słońce i kontynuowałem jazdę DDR-ką do Bielkowa zaliczając najpierw Morzyczyn a następnie Kobylankę i dopiero gdy odwróciłem się podczas wspinaczki pod Nieznań zobaczyłem ciemne chmury za mną.
Nad Stargardem
Nad Stargardem © strus
Zjeżdżam do Kołbacza a następnie udaję się na ścieżkę rowerową którą będę jechał sześć kilometrów do prawobrzeżnej dzielnicy Szczecina o dziwnej nazwie Śmierdnica gdzie wjeżdżam na DW 119 i jadę do DK 10 aby z Płoni do Zdunowa pojechać wydłużoną drogą przez Sławociesze.
Wjazd do Kołbacza
Wjazd do Kołbacza © strus

Budowa nowej stacji PKP - Szczecin Zdunowo
Budowa nowej stacji PKP - Szczecin Zdunowo © strus

W Zdunowie kieruje się do szosy na Niedźwiedź a następnie wydłużoną drogą przez Motaniec melduje się w Reptowie a tam kieruje się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko a gdy dojechałem do Lipnika sprawdziłem godzinę i okazało się że mam jeszcze chwilę wolnego czasu i dlatego do Stargardu wróciłem przez Grzędzice i Żarowo.
DDR-ka Żarowo -Stargard
DDR-ka Żarowo -Stargard © strus

Stargard,Lipnik,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,
Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.