Zimny mocny wiatr.

Piątek, 12 marca 2021 · dodano: 12.03.2021 | Komentarze 3

Po porannych opadach miałem o dziesiątej wyruszyć i gdy już prawie byłem gotów do wyjścia za oknem deszcz i grad więc wyjazd odłożyłem na prawie dwie godziny i gdy przejechałem ledwo kilometr do paczkomatu znowu zrobiło się bardzo ciemno a z nieba sypnął ponownie grad czego moja aplikacja nie przewidziała.Padało może ze trzy minuty a ja do Zieleniewa pojechałem przez Lipnik i skierowałem się do Cisewa aby tam zaliczyć "szufladkę" do Wielichówka.
Koniec asfaltowej drogi w Wielichówku
Koniec asfaltowej drogi w Wielichówku © strus
Gdy wjeżdżałem na dojazd pożarowy 36 na drodze nie było śladów po opadach ale nawet jazda miedzy drzewami nie chroniła przez zimny dokuczliwym wiatrem a ja wyjechałem lżej ubrany bo termometr pokazywał mi osiem stopni na plusie a nie spojrzałem na drzewa że dziś wiaterek szaleje i obrałem się w letnie buty i cienkie rękawiczki. Po zaliczeniu Wielichówka przez Reptowo pojechałem do nowej drogi na Zdunowo w Niedźwiedziu przy której zawróciłem i przez Kałęgę i Motaniec wróciłem do Reptowa z którego pojechałem do Kobylanki.
Kierunek Zdunowo
Kierunek Zdunowo © strus
Przez Kałęgę
Przez Kałęgę © strus
Z Kobylanki wyruszyłem wydłużoną drogę przez Jeczydół do Morzyczyna gdzie zjechałem na promenadę na jeziorem Miedwie i zdziwiłem się że na jeziorze jest jeszcze lód w formie której nigdy nie widziałem w okolicy mola a wcześniej zaliczyłem drewniane pomosty.
Pomosty w Morzyczynie
Pomosty w Morzyczynie © strus

Lód w Morzyczynie
Lód w Morzyczynie © strus

Trochę czasu pochodziłem wzdłuż jeziora a następnie wróciłem na ścieżkę rowerową w Zieleniewie którą dojechałem do Lipnika i skierowałem się na Grzędzice aby na koniec zaliczyć DDR-kę od Żarowa do Stargardu.Na całej trasie zaliczyłem dwa razy opady gradu i trzy krótkotrwałe opady deszczu ale takie nie szkodliwe tylko żeby nie ten wiatr...

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Zimny mocny wiatr

| 19:50 wtorek, 16 marca 2021 | linkuj W kwestii makro samsungi zawsze miały dobre notowania. Fajne rozmycie..
| 18:07 niedziela, 14 marca 2021 | linkuj Bardzo ładne zdjęcie z kwitnącą leszczyną, jak i to z lodem na jeziorze. Ot - takie uroki przedwiosennej aury, a do tego nie wiadomo, jak się ubrać, po pogoda kaprysi.
| 17:26 piątek, 12 marca 2021 | linkuj Patrząc na zdjęcia, to powiało z nich zimowymi klimatami ale dobrze z nimi sobie poradziłeś. Znakomicie prezentuje się Twój rower, bez błotników i żadnych sakiew, z wysoko podniesionym siodełkiem - można śmiało jechać nie tylko na 50 km. Czekamy jednak na konkretną wiosnę.