Środa, 23 grudnia 2020 · dodano: 23.12.2020 | Komentarze 3

To już ostatni raz w tym roku wyruszyłem po pracy aby zaliczyć pięćdziesiątkę bo od jutra wolne do trzeciego stycznia a trasa to jak przeważnie bywa to jazda do gminy Kobylanka a dalej do Szczecin Zdunowa gdzie zawróciłem a dojechałem tam zaczynając od DDR-ki na Lipnik do której musiałem ze względu na korki dojechać wydłużoną drogą.

Droga powrotna ze Szczecinie to powrót do Niedźwiedzia tą samą drogą a następnie spotykam ponownie starszego rowerzystę zarażonego cyklozą w Reptowie z którym chwilę porozmawiałem i ruszyłem na Cisewo a po zaliczeniu drogi pożarowej 36 do Miedwiecka jestem ponownie na najstarsze DDR-ce w okolicy Stargardu i wracam do domu.
Stare gospodarstwo w Cisewie
Stare gospodarstwo w Cisewie © strus
Jutro oglądając prognozy pogody to raczej przed wigilią nie uda mi się zaliczyć żadnej rundki bo zapowiadają całodniowe opady deszczu więc już dziś składam życzenia dla wszystkich zarażonych na szczęście tylko cyklozą.

Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich znajomych i nieznajomych lubiących rowery w różnych wersjach aby każdy rok zaliczyć w zdrowiu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,
Gajecki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.