Stare Czarnowo przez Kluczewo i Żelewo

Niedziela, 20 grudnia 2020 · dodano: 20.12.2020 | Komentarze 5

Gdy ruszałem termometr pokazywał jeden stopień na plusie a na niebie słonko przebijało się przez chmury a wiaterek był minimalny i po 4,5 km wjechałem na nową ścieżkę rowerową na osiedlu Pyrzyckim i DDR-kami dojechałem do Golczewa a po drodze zaliczyłem oś.Lotnisko i strefę przemysłową w Kluczewie i spotkałem dwóch kolegów na rowerach ale nie chcieli ze mną jechać :(
Cukrownia Kluczewo
Cukrownia Kluczewo © strus
Na rondzie w Golczewie obieram kierunek na ścieżkę rowerową w Zieleniewie wydłużoną drogę przez Wierzchląd którą jadę do samego Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę a następnie po krótkiej wizycie na DW20 przez Kołbaczem odbijam na zachodni brzeg jeziora Miedwie czyli do Żelewa gdzie na plaży dzieciaki zrobiły sobie wypoczynek przy ognisku a w okolicy kościoła pierwsze oznaki nadchodzącej wiosny czyli kwitnąca forsycja.
Jezioro Miedwie w Żelewie
Jezioro Miedwie w Żelewie © strus
ŻELEWO (niem.Seelow, Selow) Kościół filialny p.w. MB Nieustającej Pomocy z k. XVII w. © strus
Kwitnąca forsycja w Żelewie
Kwitnąca forsycja w Żelewie © strus
Po szufladzie do Żelewa ponowi]nie jestem na DW120 którą jadę do ścieżki rowerowej w Kołbaczu i ty razem wybieram odcinek DDR-ki do Starego Czarnowa a następnie drogą wojewódzka wracam do Kołbacza i tą samą drogą wracam do Zieleniewa na na koniec został tylko Lipnik aby wrócić do Stargardu.

DDR-ka z Zieleniewa do Lipnika
DDR-ka z Zieleniewa do Lipnika © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,
Żelewo,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Stare Czarnowo przez Kluczewo i Żelewo

| 20:30 poniedziałek, 21 grudnia 2020 | linkuj Czy to już wiosna? Czy przyroda się pomyliła? Koledzy pewnie tempa by nie wytrzymali ;-)
| 16:28 niedziela, 20 grudnia 2020 | linkuj Myślałem, że okres wegetacyjny już się skończył, a tu proszę jakie ładne kwiatki w grudniu kwitną. A ta ddr jest szersza od drogi dla aut :-)
| 16:23 niedziela, 20 grudnia 2020 | linkuj Dobrze wykorzystany dzień..
| 15:37 niedziela, 20 grudnia 2020 | linkuj Kwitnące forsycje jako miły dodatek do świetnej wycieczki. Spodziewaliśmy, że tak pięknie wykorzystasz udaną pogodę.
| 15:18 niedziela, 20 grudnia 2020 | linkuj Świetna jest ta DDR - ka do Lipnika.