Deszczowa świąteczna runda

Piątek, 25 grudnia 2020 · dodano: 25.12.2020 | Komentarze 2

Po dwóch wczorajszych kolacjach wigilijnych i dzisiejszym śniadaniu gdy wyruszyłem  przez Żarowo na cmentarz wiejski do Grzędzic to strasznie ciężko mi się jechało przez obżarstwo a później gdy dotarłem do Zieleniewa przez Lipnik odbiłem w kierunku dojazdu pożarowego 36 którym dojechałem do Cisewa a gdy minąłem przejazd kolejowy zaczął padać deszcz z drobnym śniegiem po drodze jeszcze minąłem trzech bikerów którzy ostrzegali mnie przed brązowym psem grasującym po Reptowie.
W drodze do Miedwiecka
W drodze do Miedwiecka © strus
Zanim ruszyłem zmierzyć się z psem w Reptowie zaliczyłem szufladkę do Wielichówka a piesek był chyba już mocno zmęczony bo po 10 metrach sobie odpuścił a ja skierowałem się do ścieżki rowerowej w Motańcu do której pojechałem przez Niedźwiedź i Kałegę i ruszyłem w drogę powrotną do domu mimo że miałem wolny czas do 14,30 to odechciało mi się jazdy w deszczu i postanowiłem zakończyć rundkę na pięćdziesiątce.Gdy wracałem do domu zauważyłem że lampka dziwnie się zachowuje w uchwycie więc ją schowałem do kieszeni a w domu okazało się że uchwyt nie wytrzymał ciężaru oświetlenia ,ja to mam pecha to uchwytów firmy Prox .Jedną zgubiłem przez uchwyt drugi inny model wytrzymał trochę dłużej.
Uszkodzony uchwyt
Uszkodzony uchwyt © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,