Poniedziałek, 16 listopada 2020 · dodano: 16.11.2020 | Komentarze 4

Po porannych deszczach drogi nadal zalane woda mimo że od opadów minęło prawie pięć godzin i w mojej okolicy korki prawie na każdej ulicy bo od dziś zamknięto przejazd pod kolejnym wiaduktem a jedynie w kierunku Witkowa było lżej więc tam ruszyłem a następnie wjechałem na ścieżkę rowerową przy cukrowni i ruszyłem w kierunku strefy przemysłowej w Kluczewie jadąc tam przez oś.Lotnisko.
DDR-ka w Kluczewie
DDR-ka w Kluczewie © strus
W oddali Bridgestone
W oddali Bridgestone © strus
Jak to zawsze bywa pojechałem do końca DDR-ki w strefie przemysłowej wzdłuż ulicy Metalowej gdzie poprawiłem ustawienie przedniego oświetlenia i skierowałem się do ronda w Golczewie ale nie dojechałem tam bo przed Bridgestonem zauważyłem że na uchwycie nie mam oświetlenia więc postanowiłem zawrócić i poszukać zguby.Wróciłem do końca Metalowej jadąc spokojnym tempem i niestety jestem stratny 120 zł co mnie wkurzyło bo dopiero lampkę kupiłem i nie polecam ze względu na uchwyt bo sama lampka była super.Gdy dotarłem do Golczewa odbiłem na drogę w kierunku Skalina a następnie przez Wierzchląd i Kunowo pojechałem do DDR-ki w Zieleniewie.
Gorczyca w okolicy Skalina
Gorczyca w okolicy Skalina © strus
Po zaliczeniu dziurawego Kunowa
Po zaliczeniu dziurawego Kunowa © strus
Będąc w Zieleniewo zaliczyłem małą szufladkę nad jezioro Miedwie i ruszyłem na ostatni etap rundki jadąc do ścieżki rowerowej w Żarowie przez Lipnik i Grzędzice i powrót do domu .

Kolory jesieni nad jeziorem Miedwie
Kolory jesieni nad jeziorem Miedwie © strus
Wadliwy uchwyt od Prox Subra
Wadliwy uchwyt od Prox Subra © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

| 17:06 czwartek, 19 listopada 2020 | linkuj Ja mam lampki na silikonowe paski. Choć na początku byłam sceptyczna co do takiego rozwiązania, to jeszcze nigdy się nie rozpięły i nic nie zgubiłam, a takie mocowanie na "klik" to niestety też mnie zawiodło.
| 18:33 wtorek, 17 listopada 2020 | linkuj Nie takie rzeczy się gubiło, niestety ale dla Ciebie to żadna pociecha. Na zdjęciach jest u Ciebie w miarę pogodnie.
| 15:58 wtorek, 17 listopada 2020 | linkuj Piękna pogoda, szkoda lampki.
| 12:39 wtorek, 17 listopada 2020 | linkuj Wielka szkoda lampki, uchwyt wygląda na kiepskiej jakości plastik, a jeśli lampka swoje ważyła, to pozamiatane.