Jesienna setka

Środa, 18 listopada 2020 · dodano: 18.11.2020 | Komentarze 4

Wczoraj po pracy deszcz uniemożliwił mi zaliczenie pięćdziesiątki po pracy więc dziś wolny od pracy postanowiłem wykorzystać na dwie minimalne rundy czyli postanowiłem że dziś przejadę setkę którą rozpocząłem od dojazdu do ścieżki rowerowej w kierunku Kobylanki a następnie skierowałem się przez Bielkowo i Nieznań do Kołbacza a tam dopiero podjąłem decyzję że zrobię rundę do Gardna zaczynając od DDR-ki do Starego Czarnowa.
DDR-ka do Starego Czarnowa
DDR-ka do Starego Czarnowa © strus

W Starym Czarnowie kieruje się do wojewódzkiej sto dziewiętnastki z której odbijam na Gardno zaliczając na początku Chabowo a następnie jak to przeważnie bywa jadę przez Babin,Parsów,Drzenin aby dotrzeć do Gardna i w końcu po 45 kilometrach jazdy pod upierdliwy zimny wiatr mimo że termometr wskazywał plus dwanaście stopni jechało mi się dziś wyjątkowo ciężko zmieniam kierunek jazdy.
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w.
GARDNO (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w. © strus
Wjeżdżam na DW 120 i jadę z powrotem do Starego Czarnowa najpierw przez Żelisławiec gdzie po raz pierwszy objechałem kościół aby zobaczyć go nie tylko od strony jezdni tak samo zrobiłem w Kartnie.
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow) Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow) Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w © strus
Po zaliczeniu Glinnej z powrotem jestem w Starym Czarnowie i kontynuuję jazdę drogą wojewódzką do samego Kołbacza aby tam zjechać na DDR-kę do Śmiernnicy gdzie tym razem DW 119 jadę do Płoni.
Widok na Puszczę Bukową
Widok na Puszczę Bukową © strus

DDR-ka wzłuż DW 119 do Śmierdnicy
DDR-ka wzdłuż DW 119 do Śmierdnicy © strus

W Płoni przejeżdżam pod DK 10 i kieruje się do Zdunowa aby wjechać na standardową drogę powrotna do domu gdy zaliczam po pracy rundkę czyli przejazd trzy kilometrowa nową drogą do Niedźwiedzia a następnie obieram kierunek na Zieleniewo zaliczając po drodze Reptowo oraz Cisewo a następnie wjeżdżam na dojazd pożarowy 36 do Miedwiecka i melduję się na DDR-ce w Zieleniewie którą wracam do Stargardu i gdy jestem trochę ponad kilometr od domu od stadionu na Ceglanej zaczyna się gigantyczny korek więc zawracam i postanawiam wykorzystać drogi po byłym ZNTK aby ominąć kolejki i przy okazji być po raz pierwszy na tych terenach i zaliczyć jeszcze lokomotywę Pt47-14 po remoncie która przed remontem stała w końcu peronu drugiego.
Lokomotywa Pt47-14
Lokomotywa Pt47-14 © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,DW 119,Będgoszcz,
Chabowo,Babin,Parsów,Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,StareCzarnowo,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,