Piątek, 13 listopada 2020 · dodano: 13.11.2020 | Komentarze 5

Dziś w końcu ujrzałem na niebie przez połowę dystansu słonko które towarzyszyło mi w drodze do Zdunowa do którego dojechałem prawie najkrótszą drogą zaczynając od ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej a gdy dojechałem do Zieleniewa zjechałem na promenadę na jezioro Miedwie gdzie spacerowało sporo osób.
Ścieżka rowerowa w Zieleniewie
Ścieżka rowerowa w Zieleniewie © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Wróciłem na ścieżkę rowerową w Morzyczynie i ruszyłem do przejazdu kolejowego w Zdunowie przez Kobylankę ,Motaniec i oczywiście Niedźwiedź gdzie zawróciłem i drogą wzdłuż szpitala zawitałem ponownie na drodze łączącej Zdunowo z Niedźwiedziem która jest już co raz bardziej uczęszczana przez wiele aut  i wróciłem do Niedźwiedzia.
Remont stacji PKP Zdunowo
Remont stacji PKP Zdunowo © strus

Na koniec pozostał przejazd przez Reptowo i powrót na ścieżkę rowerową w Zieleniewie wydłużoną droga przez Cisewo i Miedwiecko a później już prosto do domu,dziś ubrany zdecydowanie
lżej bo wróciłem do ciuchów z przed kilku dni.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy

| 19:00 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Ciągle coś tam u Ciebie remontują.. Ale to dobrze.
| 18:36 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Tak, piątek był bardzo ładny. Szkoda, że nie miałam czasu na rower. Podoba mi się nad Miedwiem o tej porze roku.
| 21:00 sobota, 14 listopada 2020 | linkuj A ja dziś czekałem i czekałem i się nie doczekałem :s
| 14:57 sobota, 14 listopada 2020 | linkuj Piatek był bardzo fajnym dniem..
| 08:58 sobota, 14 listopada 2020 | linkuj W końcu pokazało się słońce i od razu poprawił się nastrój, chyba każdemu. A Ty zbierając kilometry do kolejnej pięćdziesiątki zaglądnąłeś aż pod Zdunowo. Nie wiem dlaczego napisałem "aż" , bo z całą pewnością mogę stwierdzić, że bywasz tam znacznie częściej, niż ja. A wynika to stąd, że n ie znoszą jazdy przez cały Szczecin, by dostać się na drugą stronę Odry. Po prostu zniechęca mnie do tego ruch samochodowy wzrastający z roku, na rok.