Ponownie Dąbie

Czwartek, 12 listopada 2020 · dodano: 12.11.2020 | Komentarze 5

Rano posiedziałem z małżonka która miała druga zmianę a w południe wyruszyłem bez żadnego planu z początkowym z zamiarem zaliczenia podstawowej pięćdziesiątki zaczynając od ścieżki rowerowej na Motaniec na której znowu trwa wycinka drzew tak jak w zeszłym roku ale dojechałem tylko do Kobylanki i odbiłem na Kołbacz przez Bielkowo w którym widoczne są już bardzo prace przy wydłużeniu DDR-ki i przez Nieznań.
Wycinka drzew wzdłuż DDR-ki do Kobylanki
Wycinka drzew wzdłuż DDR-ki do Kobylanki © strus
Nowy odcinek DDR-ki w Bielkowie-brakuje tylko asfaltowego wykończenia.
Nowy odcinek DDR-ki w Bielkowie-brakuje tylko asfaltowego wykończenia. © strus
Zanim ruszyłem DDR-ką do Śmierdnicy zaliczyłem Stare Czarnowo jadąc do niego DDR-ką a do Kołbacza wróciłem wojewódzką sto dwudziestką i jak wczoraj po zliczeniu 6 km DDR-ki i fragmentu DW119 kieruję się przez Płonie do ścieżki rowerowej 20 A tylko że dziś spotkałem na tym odcinku tylko jednego bikera.

Leśny odcinek DDR-ki do Śmierdnicy
Leśny odcinek DDR-ki do Śmierdnicy © strus
Wczoraj zauważyłem że po kilometrowej części DDR-ki postawiono na asfaltowej części do Kijewka kilka słupków i dziś się przydały bo jakaś blondynka chciała wjechać Punto na nią ale się nie udało - ciekawe dokąd chciała dojechać ?
Ścieżka rowerowa 20A - początek z asfaltem.
Ścieżka rowerowa 20A - początek z asfaltem. © strus

Ścieżka rowerowa 20A przy Dąbskiej
Dziś do Dąbia pojechałem nieco inaczej bo zamiast przez Majowe tym razem pojechałem przez Kijewo  a na Pomorskiej załapałem się na korki bo była czternasta i auta wyjeżdżały z zakładów pracy i oczywiście przymusowa pauza na przejeździe kolejowym.Momentalnie zrobił się tłok na drodze do chwili kiedy zjechałem z Goleniowskiej w kierunku przeprawy nad S3 a później do nowej drogi na Niedźwiedź w Zdunowie też był wzmożony ruch aut czyli o kiepskiej godzinie pojawiłem się na tym odcinku.
Nad S3 w kierunku Wielgowa
Nad S3 w kierunku Wielgowa © strus
Gdy dotarłem do Zdunowa tym razem wzdłuż szpitala dojechałem do drogi na Niedźwiedź a dalej do Lipnika tak jak wczoraj przez Reptowo i Cisewo a później już prosto do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Kijewo,Dąbie,
Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.