Na dwa razy

Niedziela, 25 października 2020 · dodano: 25.10.2020 | Komentarze 6

Już przy śniadaniu wiedziałem że sam nie zaliczę zaplanowanej setki bo małżonka wprosiła się na rowerek na 13.00 więc chwile po dziesiątej wyruszyłem aby pobliskich okolicach zaliczyć rundkę solo zaczynając od przejazdu do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Witkowo Drugie a następnie wracam ścieżką rowerową do Stargardu zaliczając Golczewo i Giżynek.
Nad S 10 w okolicy Golczewa
Nad S 10 w okolicy Golczewa © strus
Przez dwa osiedla docieram do głównej  DDR-ki w kierunku gminy Kobylanka i chyba najbardziej uczęszczaną przez rowerzystów i oczywiście najstarszą w okolicy [myślę że ma ponad 40 lat] i jadę nią do Kobylanki ale wydłużoną drogą przez Jęczydół i Bielkowo aby zobaczyć jak trwa budowa nowego odcinka DDR-ki w Bielkowie a po drodze kilka jesiennych fotek.
Speeder na jesiennej DDR-ce w Zieleniewie
Speeder na jesiennej DDR-ce w Zieleniewie © strus
DDR-ka w Zieleniewie
DDR-ka w Zieleniewie © strus

Z Bielkowa do Motańca jadę DDR-ką a następnie po zaliczeniu sfrezowanego wiaduktu nad DK 10 jadę do nowej drogi w Niedźwiedziu gdzie zawracam i kieruję się do Cisewa przez Reptowo aby tam zaliczyć "szufladę" do Wielichówka a następnie skierować się do DDR-ki w Zieleniewie przez Miedwiecko aby pojechać po małżonkę na drugi etap.
Zmieniłem rower na Vipera i pojechaliśmy na cmentarz wiejski w Grzędzicach przez Żarowo.Po porządkach ruszyliśmy w las na małą rundkę do Cisewa a po drodze mały zbiór grzybków tym razem dla teściowej.
Droga do Sowna
Droga do Sowna © strus
Łąka między lasami
Łąka między lasami © strus
Nieznane grzybki
Nieznane grzybki © strus
Zbiór nie duży bo 30 % tego co wczoraj ale w miejscach co dziś byliśmy w lesie sucho co mnie zdziwiło w porównaniu co wczoraj widziałem za Sownem.Wyjechaliśmy w okolicy lapidarium w Cisewie i tą samą drogą co wracałem solo na pierwszym etapie wróciliśmy do domu z Iwonką.
Wiaduk nad S 10
Wiadukt nad S 10 © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,
Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Grzędzice,
DP 30,DP 36,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zielniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Etap I - solo [Speeder]

M A P K A : Etap II z Iwonką [Viper]
Kategoria REKREACJA, RODZINNA, SOLO

| 21:01 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj Świetny dystans ozdobiony uroczymi zdjęciami. Nie muszę wspominać, że podziwiam niezmiennie obszerne opisy poszczególnych etapów wycieczki.
| 18:17 poniedziałek, 26 października 2020 | linkuj No pogratulować wykręcenia kolejnej stówki, nawet tej dzielonej na dwie części :)
| 22:01 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Bardzo miło, że udała się i stówka i rundka z Iwonką. A przy okazji zrobiłeś ciekawe zdjęcia z "żabiej" perspektywy.
| 21:41 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Pięknie, jakoś odechciało mi się w tym roku zbierać grzybów.
| 20:26 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Te grzybki to opieńki miodowe i są bardzo smacznymi, jadalnymi grzybkami.
| 19:47 niedziela, 25 października 2020 | linkuj Trzymam kciuki za małzonkę by wpraszała się do Ciebie jak najcześciej na rowerek, zwolni Cię do normalnych prędkości :)