• Kalorie 2032kcal

Grzybobranie w mżawce .

Sobota, 31 października 2020 · dodano: 31.10.2020 | Komentarze 5

Pewnie bym dziś nigdzie nie pojechał przez kiepską pogodę ale cykloza wygrała tylko dlatego że  ostatni pięciodniowy post od roweru przez prace na ósmą lub dwunasta godzinę przez cały tydzień spowodował wielką ochotę na rower.Wczoraj myślałem aby zaliczyć setkę bo prognozy nie przewidywały opadów a dziś przykra niespodzianka i dlatego jak tydzień temu wybrałem Viper-a aby pojechać tą sama rundę z przystankiem na grzybobranie tylko trochę inaczej zbierałem grzybki.Do Sowna pojechałem wydłużoną drogą przez Lubowo i Poczernin zaczynając od DDR-kina Żarowo a następnie kieruję się do dojazdu pożarowego 18 który znajduję się zaraz za krzyżówką "Chociwelki" z Dw 141.

Gdy zameldowałem się na DP 18 przejechałem 3 km i wszedłem w las a po około 50 minutach napełniłem plecak małymi podgrzybkami i gdy wróciłem na drogę okazało się że popaduje deszcz którego pod drzewami nie czułem a radar pogodowy tego nie pokazywał.Podczas zbierania zrobiłem kilka zdjęć do bloga.
Rodzinka podgrzybków

Huba na brzozie © strus
Pora wracać,wydłuzoną drogą
Pora wracać,wydłużoną drogą © strus
Zjeżdżam z DP 18 na drogę ze Stawna do Strumian na której było wiele samochodów grzybiarzy i dość spory ruch na drodze a z nieba na przemian deszcz lub mżawka i tak przez 33 km czyli do samego domu.Większe skupienie aut na bocznych drogach między krzyżówka na Kliniska a Strumianami a dziurawa droga zalana wodą więc jazda slalomem i nadzieja że kierowcy w wyprzedzających autach zachowają się kulturalnie i mnie nie ochlapią -  jednak są tacy jeszcze.
W oddali wieża widokowa w Łęsku
W oddali wieża widokowa w Łęsku © strus
Kolory jesieni w okolicy Iny
Kolory jesieni w okolicy Iny © strus
W Strumianach krótka rozmowa z bikerem na narzekającym na nawierzchnię bo jechał szosą i on nie miał szczęścia do kulturalnych kierowcą bo miał całą lewą stronę zalaną wodą z błotem.
Do Sowna jadę dołem i niepotrzebnie gruntową drogą na której masa błota i wody .

Od Sowna wracam tą samą drogą co przyjechałem ale w Poczerninie awaria kolejny raz lewej korby a myślałem że gdy dokręciłem na maksa i było OK przez jakiś czas to już jest dobrze.
Jeszcze raz musiałem to zrobić na DDR-ce z Żarowa do Stargardu a wróciłem zmoczony ale niewychłodzony i bardzo zadowolony że mimo kiepskiej pogody trochę pokręciłem i może pomyślę o błotnikach do Vipera.
Awaria korby
Awaria korby © strus
DDR-ka z Żarowa
DDR-ka z Żarowa © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin.Sowno.DP 18,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.