Po grzybki dla mamusiki

Sobota, 24 października 2020 · dodano: 24.10.2020 | Komentarze 6

Iwonka do pracy a ja miałem ochotę na setkę ale gdy się szykowałem do wyjścia mamuśka zapytała się czy bym nie przywiózł trochę grzybków.... więc doprowadziłem do użytku Viper-a i ruszyłem wydłużoną drogą do Sowna zaliczając Lubowo i Poczernin a następnie skierowałem się do krzyżówki DW 142 z DW 141 gdzie znajduje się wjazd na drogę pożarową 18 zwaną "rowerostradą".
Droga do Sowna
Droga do Sowna © strus
Wjazd na DP 18 w kierunku Bącznika
Wjazd na DP 18 w kierunku Bącznika © strus
Jadąc rowerostrada zaglądałem w miejsca na których wzeszłym roku było sporo grzybów w tym same maślaki których nie chciałem zbierać i dużo muchomorów które przeważnie dobrze prezentują się do zdjęcia.
Muchomory przy DP 18
Muchomory przy DP 18 © strus
Maślaki przy DP 18
Maślaki przy DP 18 © strus
Barwy jesieni na DP 18
Barwy jesieni na DP 18 © strus
Po przejechaniu nieco powyżej 3 km rowerostrada wszedłem nieco głębiej w las stawiając rower przy drodze i dość szybko nazbierałem cały worek podgrzybków i pomogłem jeszcze starszemu panu i tak dobrze się zbierało że późno się zrobiło a na liczniku ledwo 24 kilometry a miałem czas do 14:30 czyli mało.Chciałem przejechać minimum 70 km a przez tą pomoc zrobiła się trzynasta więc trzeba było jechać.Zjechałem z DP 18 w okolicy Bącznika i ruszyłem w stronę Strumian bez wchodzenia na wieżę widokową w Łęsku co było w planie.
Podgrzybek
Podgrzybek © strus
Leśniczówka w Strumianach
Leśniczówka w Strumianach © strus
W każdej bocznej drodze dużo aut grzybiarzy a ja objeżdżam wiadukt nad DW 142 bokiem oraz gruntową drogą przez Sowno a później tą samą trasą co przyjechałem wracam do domu o planowanej godzinie ale z mniejszym kilometrażem.
Wiadukt nad DW 142 w okolicy Sowna
Wiadukt nad DW 142 w okolicy Sowna © strus

Viper na DDR-ce z Żarowa
Viper na DDR-ce z Żarowa © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin.Sowno.DP 18,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.