Piątek, 23 października 2020 · dodano: 23.10.2020 | Komentarze 2

Pogoda dopisała jak wczoraj chodź było delikatnie chłodniej ale więcej słońca a dziś ponownie po pracy pojechałem ubrany prawie na letniaka do Zdunowa zaczynając o ścieżki rowerowej do Żarowa i po zaliczeniu Grzędzic kolejną DDR-ką jadę do Motańca a dalej kieruje się do nowej drogi na Zdunowo i mimo że wiele lat tą drogą jechałem nigdy nie widziałem jak śmigłowiec LPR-u ląduję na szpitalu w Zdunowie a dziś się tego doczekałem.
Śmigłowiec LPR w Zdunowie
Śmigłowiec LPR w Zdunowie © strus

Przy torach kolejowych w Zdunowie zawracam i wracam tą samą drogą do Niedźwiedzia a później do Stargardu standardową drogą powrotną wydłużoną o Cisewo ale po mieście trochę inaczej bo były jeszcze dwie sprawy do załatwienia.
Powrót do Niedźwiedzia
Powrót do Niedźwiedzia © strus
Lokomotywy elektryczne ET22-1119 - Rok produkcji: 1988
Lokomotywy elektryczne ET22-1119 - Rok produkcji: 1988 © strus
Październikowy strój rowerowy
Październikowy strój rowerowy © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A ; 50 - tka po pracy.

| 20:34 piątek, 23 października 2020 | linkuj ET22 to nadal bardzo popularna u nas lokomotywa - widuję ją często.
| 18:44 piątek, 23 października 2020 | linkuj Darek - nawiązując do Twojego wpisu u mnie: można będzie jechać na jednodniowe wycieczki do Niemiec, ale tylko do Brandenburgii, gdyż władze tego kraju związkowego zezwoliły dzisiejszym rozporządzeniem na odstępstwo dla kwarantanny m.in. dla małego ruchu przygranicznego. Źródło w języku polskim np. [url=]https://slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/16605-brandenburgia-zezwolil-na-maly-ruch-graniczny-bez-kwarantanny[/url]