Poniedziałek, 19 października 2020 · dodano: 19.10.2020 | Komentarze 1

Gdy wracałem z pracy na niebie świeciło słoneczko ale gdy wyruszyłem na rundkę po pracy ledwo dojechałem do DDR-ki na Żarowo i schowało się za chmurami i zaczęło mocniej powiewać a ja standardowo pojechałem do gminy Kobylanka aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy.Gdy dotarłem do Zieleniewa zjechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie i wróciłem na DDR-kę w Morzyczynie i pojechałem nią do przeprawy nad DK 10 a następnie skierowałem się do drogi na Zdunowo w Niedźwiedziu i dojechałem do ulicy profesora Żuka gdzie zawróciłem.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Tą samą drogą wróciłem do Niedźwiedzia a następnie przez Reptowo pojechałem do Cisewa z przymusowym  przystankiem przed przejazdem kolejowym aby później skierować się do Miedwiecka przez dojazd pożarowy 36 a na koniec dojechałem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą wróciłem do domu na sucho mimo że niebo straszyło ciemnymi chmurami.
Ciemne chmury nad Reptowem
Ciemne chmury nad Reptowem © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajecki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,