Wtorek, 20 października 2020 · dodano: 20.10.2020 | Komentarze 3

Chyba się starzeje bo mimo że jestem chłodnolubny to na rowerze od tej jesieni  jakoś inaczej odczuwam warunki atmosferyczne a przede wszystkim zimny wiatr powoduje że zwalniam aby nie zmarznąć przy zaliczaniu rundki.Dziś wiatr dokuczał moim stopom mimo że było plus jedenaście stopni a przeważnie jesienią jeździłem w letnich butach do ośmiu stopni,chyba przy takiej temperaturze wrócę do ochraniaczy zanim założę zimowe buty.Trasa prawie taka sama jak wczoraj czyli początek od ścieżki rowerowej do Żarowa a następnie po zaliczeniu Grzędzic wjeżdżam na DDR-kę którą jadę do końca czyli stacji paliw w Motańcu.
Barwy jesieni na DDR-ce do Motańca
Barwy jesieni na DDR-ce do Motańca © strus

Po nawrotce jadę do nowej drogi w Niedźwiedzi gdzie ponownie zawróciłem i standardową drogą wróciłem do Stargardu z małą szufladką w Cisewie.
Dalia, georginia (Dahlia Cav.)
Dalia, georginia (Dahlia Cav.) © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Dp 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy/

| 10:03 środa, 21 października 2020 | linkuj Nie narzekaj, średnia powyżej 26km/h przy 50 kilometrach to bardzo dobry czas (a co do starości to również to odczuwam od jakiegoś czasu...niestety latka lecą nieubłaganie).
| 19:59 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Każdy się starzeje powiem tak dla otuchy :-) Ps.te grzybki są ponoć jadalne :-S
| 15:50 wtorek, 20 października 2020 | linkuj Muszę się przyznać, że to chyba pogoda, która dzień po dniu oferuje nam chłodne wiatry powoduje reakcje, iż znosimy je trudniej niż dawniej. Miło się patrzy na Twój rower bez dodatkowych atrybutów typu sakwy itp. Od lat jeżdżę objuczony sakwami i nie potrafię wyzbyć się tego gadgetu.