Gardno

Sobota, 17 października 2020 · dodano: 17.10.2020 | Komentarze 7

Kiepski grafik w październiku bo dużo drugich zmian przez co mało czasu na rower a przed pracą w tym tygodniu nie udało mi się wygospodarować czasu na rundkę  więc dziś chciałem w miarę szybko wyruszyć a to zonk ,termometr pokazał trzy stopnie a później miało być około 10 więc odczekałem godzinkę aby nie zakładać zimowych butów chodź kurtkę założyłem i nowe spodnie od Rogelli pod nazwą SPARK bib tight które wczoraj wieczorem odebrałem z paczkomatu. Dla mnie wada numer jeden brak zamków przy nogawkach przez co ciężką się zakłada oraz za płytkie na brzuchu , ja osobiście na zimno wole wysoko wykończone na zamek.Wyruszyłem przy plus sześciu stopniach w promieniach słońca przez co żałowałem że ubrałem kurtkę zamiast bluzy ale słonko długo mi nie towarzyszyło bo ledwie do Kobylanki do której dojechałem wydłużona drogą bo na początku dojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Giżynek i Golczewo a następnie pojechałem do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo.
Kolory jesieni w Sklalinie
Kolory jesieni w Skalinie © strus
DDR-ką z Kobylanki dojechałem do Bielkowa a tam niespodzianka bo trwa budowa kolejnego odcinka ścieżki rowerowej tylko ciekawe czy skończy się w Bielkowie i pociągną dalej do Kołbacza tam gdzie ja dojechałem DW 120 i skierowałem się początkowo DDR-ką w kierunku Starego Czarnowo ale wydłużyłem drogę do DW 119 o Dębinę.
Budowa DDR-ki w Bielkowie
Budowa DDR-ki w Bielkowie © strus
Po krótkim pobycie na DW 119 w Będgoszczy odbijam na Chabowo i kieruje się do Gardna standardową drogą przez Babin,Parsów i Drzenin przy zachmurzonym niebie od Baina i prawie bez ruchu na drodze co mnie cieszyło że można spokojnie i bezpiecznie jechać.

Jesienny Drzenin
Jesienny Drzenin © strus
Myślałem że prognoza pogody bez deszczu z rana sprawdzi się a gdy robiłem zdjęcie na miejscówce Michuss-a nagle poczułem na policzku krople deszczu i tak w mżawce jechałem aż do Morzyczyna przy Netto spoglądając co chwile w niebo i wtedy cieszyłem że miałem na sobie kurtkę która ochroniła by mnie od mocnego deszczu ale na szczęście takiego nie było.
Michuss-owa miejscówka fotograficzna
Michuss-owa miejscówka fotograficzna © strus
Na moment mżawka odpuściła gdy byłem ponownie w Starym Czarnowie ale gdy dojechałem do DDR-ki w Kołbaczu ponownie popadywało i dlatego tą sama drogą wróciłem do Zieleniewa a nie pojechałem do Zdunowa a dalej aby zaliczyć setkę w Lipniku odbiłem na Żarowo przez Grzędzicę gdzie ponownie świeciło słoneczko a za mną zostały ciemne chmury.
Ciemne chmury nad jeziorem Miedwie
Ciemne chmury nad jeziorem Miedwie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,
Będgoszcz,Chabowo,Babin,Parsów,Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzedzice,Żarowo,Stargard.

M A P KA : Gardno a dalej po sto...

| 15:46 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Sto kilometrów w znakomitym tempie - moje uznanie także za obszerny opis przebiegu jazdy oraz za zdjęcia. Brawo !
| 05:19 poniedziałek, 19 października 2020 | linkuj Gratki za stówkę...o tej porze roku to trochę się trzeba pomęczyć aby ją wykręcić.
| 16:40 niedziela, 18 października 2020 | linkuj Moje uznanie za stówkę, fajnie że pogoda Ci dopisała, U mnie weekend kiepski.
| 12:49 niedziela, 18 października 2020 | linkuj Stówka dla Ciebie to mały pikuś :). Taką jesień lubię.
| 19:48 sobota, 17 października 2020 | linkuj Graty za stówkę. I dzięki za miejscówkę mojego imienia :D ;)))
| 16:54 sobota, 17 października 2020 | linkuj No i udało Ci wykręcić piękny dystans.