Czwartek, 24 września 2020 · dodano: 24.09.2020 | Komentarze 4

To już ostatnia pięćdziesiątka po pracy w tym miesiącu no chyba że zapowiadane deszcze na jutro się nie sprawdza ale na pewno był to ostatni wypad na rowerze we wrześniu w krótkich gatkach a może w tym roku [mam nadzieję że nie i pogoda dopisze jeszcze]. Dziś szybka rundka z małą ilością zdjęć a to przez ciemne chmury które naglę się pokazały gdy zawróciłem w Zdunowie i wjechałem ponownie do Niedźwiedzia a droga do Szczecina to szybki przejazd DDR-ką do Motańca a dalej przez Kałęgę i Niedźwiedź do stacji PKP w Zdunowie
Przejazd kolejowy w Zdunowie
Przejazd kolejowy w Zdunowie © strus

Czyzby ostatni raz na krótko?
Czyżby ostatni raz na krótko? © strus
Gdy wróciłem na drogę do Niedźwiedzia licznik pokazywał połowę zaliczonej rundki więc bez kombinacji mogłem wracać do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Reptowo i Cisewo w którym poczułem delikatny krótkotrwały opad mżawki a niebo zrobiło się ciemne.Deszcz tylko postraszył przez chwilkę i do domu wróciłem na sucho i jak na razie szkoda mi weekendu bo mam wolny a ma mocno popadać a od poniedziałku druga zmiana :(
Ciemne chmury nad Cisewem
Ciemne chmury nad Cisewem © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług ,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,