Środa, 23 września 2020 · dodano: 23.09.2020 | Komentarze 4

Nie  ma co się rozpisywać udało mi się zaliczyć po pracy i pogrzebie pięćdziesiątkę chodź wczoraj myślałem że sobie odpuszczę z braku czasu ale udało się i oczywiście aby szybko rundkę zaliczyć pojechałem do gminy Kobylanka zaczynając dziś od standardowego początku czyli ścieżki rowerowej do Żarowa a następnie wjeżdżam na DDR-kę przy stacji PKP w Grzędzicach i jadę nią do stacji paliw w Motańcu a następnie kieruję się do nowej drogi na Zdunowo ale jadę nią tylko osady Gajęcki Ług.
Rodzinka kań
Rodzinka kań © strus

Po nawrotce ostatnio standardową drogą powrotną do domu jadę przez Reptowo i Cisewo aby wrócić na DDR-kę w Zieleniewie która poprowadziła mnie do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,
Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 08:42 czwartek, 24 września 2020 | linkuj Musowo...po pogrzebie 50-tka musi być. A teraz na poważnie, podziwiam Cię za to, że po ciężkiej pracy masz jeszcze siły na na taki dystans (i to prawie codziennie).
| 06:37 czwartek, 24 września 2020 | linkuj 50 - tka zaliczona brawo.
| 18:59 środa, 23 września 2020 | linkuj Praca, pogrzeb i pięćdziesiątka. Niezła kombinacja ;-)
| 15:38 środa, 23 września 2020 | linkuj Jak widać żadne okoliczności nie są w stanie Ciebie zniechęcić od przejechania kolejnej pięćdziesiątki - ach ta cykloza.