Wtorek, 22 września 2020 · dodano: 22.09.2020 | Komentarze 3

Super letnia pogoda z delikatnym wiatrem towarzyszyła mi podczas pięćdziesiątki po pracy zaliczonej po drogach gminy Kobylanka trochę w innej kombinacji niż standardowa bo na początku pojechałem do Cisewa zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej a następnie odbiłem w Zieleniewie w kierunku dojazdu pożarowego 36,będąc w Cisewie zaliczam szufladę do Wielichówka a jadąc przez Cisewo spotyka padalca i grzybki zwane czernidłak kołpakowaty.
Padalec zwyczajny (Anguis fragilis) w Cisewie
Padalec zwyczajny (Anguis fragilis) w Cisewie © strus
Czernidłak kołpakowaty
Czernidłak kołpakowaty © strus
Kolejny etap pięćdziesiątki to przejazd z Cisewa do końca starej szosy w Niedźwiedziu przez Reptowo gdzie zawracam i jadę z powrotem do Reptowa ale wydłużoną drogą o Kałegę i Motaniec i ponownie jadę do Cisewa z przymusowym przystankiem na przejeździe kolejowym w Reptowie aby przepuścić trzy pociągi.

Ostatni etap z Cisewa do domu to dokładnie ta sama trasa  którą przyjechałem do gminy Kobylanka i tak kolejna rundka zaliczona nadal ubrany na krótko ale jutro chyba mi się nie uda wyskoczyć na rower bo po pracy idę na pogrzeb i pewnie będzie rodzinne spotkanie.....

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,