Poniedziałek, 21 września 2020 · dodano: 21.09.2020 | Komentarze 3

Pogoda super chodź rano było ledwie plus cztery stopnie ale gdy wróciłem do domu po pracy termometr wskazywał już dwadzieścia więc na nic nie czekałem tylko szybko się przebrałem mimo że małżonka krzyczała że przesadzam z tą ilością jazdy a ja na to trzeba korzystać ze słonka ona niestety na L4 z notatką pacjent musi leżeć :)
Aby jej się nie dłużyło samej w domu pięćdziesiątkę postanowiłem szybko zaliczyć z małą ilością przystanków na zdjęcia a więc pojechałem do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej i nią do Zieleniewa a tam zajechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie i okazało się że było dużo osób korzystających ze słonecznych kąpieli a również trzy osoby się kąpały .Po krótkim przejeździe blisko wody wracam na DDR-kę i jadę do Motańca z przystankiem na zakupy w Kobylance a następnie przez Kałegę i Niedźwiedź melduję się na drodze do Zdunowa gdzie dojeżdżam do szlabanu kolejowego a tam zawracam.
Po Oshee w Kobylance
Po Oshee w Kobylance © strus
Remont stacji Szczecin Zdunowo
Remont stacji Szczecin Zdunowo © strus

Wracam do Niedźwiedzia i jadę wydłużoną drogą do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Reptowo i Cisewo oczywiście dojazdem pożarowym 36 a dalej ta sama drogą wracam do domu co przyjechałem do Zieleniewa.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega.Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 18:36 wtorek, 22 września 2020 | linkuj Szkoda, że Iwonka musi leżeć w taką piękną pogodę, bo to już ostatnie dni. Widać, że Ci się spieszyło z powrotem do domu, bo mocna średnia.
| 12:35 wtorek, 22 września 2020 | linkuj Zdrowia życzę Iwonce a Tobie przy okazji wyjaśniam, że po raz pierwszy poprosiłem Kubę, by do pizzy zamówił nie tylko sobie, lecz i mnie piwo. Bardzo był zaskoczony. Dostaliśmy piwo w dużych kuflach, ja jednak poprzestałem na dwóch łykach - resztę wypił Kuba.
| 16:47 poniedziałek, 21 września 2020 | linkuj Biedna Iwonka wolałaby z Tobą pojechać :)