Most cłowy czyli prawobrzeże Szczecina.

Niedziela, 20 września 2020 · dodano: 20.09.2020 | Komentarze 5

Brak koncepcji na jakąś nową trasę więc ta samą droga co wczoraj dojechałem do Śmierdnicy  z utrudnieniami na DDR-ce wzdłuż jeziora Miedwie bo na promenadzie jarmark Złota Dynia i z przystankiem w Kołbaczu przy domu opata z XV wieku w którym mieści obecnie biblioteka a dalej ścieżką rowerową do ulicy Pyrzyckiej.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dom Opata z XIV w
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dom Opata z XIV w © strus

KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r.
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r. © strus
W Płoni odbijam z wczorajszej trasy i kieruję się do Trzcinowej aby wjechać na DDR 20 A o trzech różnych nawierzchniach którą dojechałem do Kijewka do istniejącej już od dawna ścieżki rowerowej która doprowadziła mnie do ronda Reagana a tam wjazd na szosę.
DDR-ka na Trzcinowej
DDR-ka na Trzcinowej © strus
Szutrowy odcinek DDR-ki
Szutrowy odcinek DDR-ki © strus
Wjazd na DDR-ke na Dąbskiej
Wjazd na DDR-kę na Dąbskiej © strus
Przez Zdroje docieram do mostu cłowego nad rzeką Regalica gdzie na Gdańskiej zawracam po 42 km i kieruje się do lotniska Dąbie ale przy bramie na lotnisko nie mogłem przedostać się na drugą stronę ulicy bo nie ma w tym miejscu przejścia dla pieszych więc ścieżką rowerową wzdłuż ulicy Przestrzennej jadę do plaży miejskiej w Dąbiu.
Barka
Barka "Ostrava" na Regalicy © strus
Motorówka na Regalicy
Motorówka na Regalicy © strus
Most Cłowy
Most Cłowy © strus
Na plaży miejskiej wielki bałagan przez nadal trwający remont więc jadę do domu zaczynając od dojazdu przez Tczewską do węzła Dąbie a dalej kieruję się do Zdunowa przez Wielgowo do nowej drogi prowadzącej do Niedźwiedzia.

Na drodze do Niedźwiedzia każda boczna droga zajęta przez parkujące auta grzybiarzy ale ja dziś nigdzie w las nie zaglądałem nawet na łączce w Cisewie do której dojechałem przez Reptowo a później już dojazd do DDR-ki w Zieleniewie i miałem pojechać jak wczoraj rzez Grzędzice i Żarowo ale zamyśliłem się i na rondzie pojechałem na Stargard a tam skierowałem się na Giżynek i zaliczyłem rundkę po mieście.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Bukowe,Zdroje,Dąbie,
Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,Stargard.

M A P K A : Most cłowy

| 12:29 wtorek, 22 września 2020 | linkuj Świetnie opisana, długa wycieczka do tego "skonsumowana" w znakomitym tempie. Bardzo lubisz jazdę na rowerze co łatwo zauważyć Twoje opisy przebiegu wycieczek.
| 22:26 poniedziałek, 21 września 2020 | linkuj Rzadko dobrowolnie wybieram trasy miejskie, ale ta rundka całkiem fajna. Pozdrawiam serdecznie!
| 11:59 poniedziałek, 21 września 2020 | linkuj Również w niedziele nie miałem pomysłu na trasę i moja synowa wymyśliła odwiedziny promenady nad Miedwiem, ale już samochodem załapałem się także na w/w kiermasz "Złota Dynia". Co by nie mówiąc macie fajny w Stargardzie lokal Miejski Browar Stargard ;)))
| 20:36 niedziela, 20 września 2020 | linkuj Prawie stówka :-)
| 16:57 niedziela, 20 września 2020 | linkuj Ładne zdjęcia.