Zdunowo przez Kołbacz

Sobota, 19 września 2020 · dodano: 19.09.2020 | Komentarze 5

Poranny montaż szafy zakupionej wczoraj a następnie runda obrzeżami prawobrzeża Szczecina do którego dojechałem zaliczając ścieżkę rowerową do Bielkowa i po krótkim pobycie na wojewódzkiej 120-ce dojechałem do kolejnej DDR-ki w Kołbaczu która doprowadziła mnie do dzielnicy Szczecina - Śmierdnica
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór z 2 połowy XVIII wieku
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór z 2 połowy XVIII wieku © strus

Jadąc w kierunku Zdunowa przez Śmierdnice i Płonie w końcu zatrzymałem się aby zrobić zdjęcie starym mercedesom chodź dziś już ich tak dużo nie było jak widziałem wcześniej a później
przejeżdżam pod dziesiątka i kieruję się lekko wydłużoną drogą do drogi na Niedźwiedź.
Stare mercedesy w Płoni
Stare mercedesy w Płoni © strus
Nie wiem który to raz wracam do Stargardu ze Zdunowa ta drogą co dziś zaczynając od Reptowa a następnie do Cisewa gdzie na łące kolejna kania i purchawka a później dojazdem pożarowym 36 do Miedwiecka i po kilku chwilach jestem po raz drugi dziś na DDR-ce w Zieleniewie.
Koń i owce w Reptowie
Koń i owce w Reptowie © strus
Kania w Cisewie
Kania w Cisewie © strus
Purchawka w Cisewie
Purchawka w Cisewie © strus
Ostatnio brakuje mi wolnego czasu i wykorzystuje na maksa ile się da i dlatego dziś gdy wróciłem do Lipnika sprawdziłem godzinę i dołożyłem kilka kilometrów wracając przez Grzędzice i Żarowo.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzedzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Zdunowo przez Kołbacz

| 22:34 poniedziałek, 21 września 2020 | linkuj Ciekawe, czyja to prywatna kolekcja motoryzacyjna?
| 20:34 sobota, 19 września 2020 | linkuj Bardzo ciekawa wycieczka.
| 18:22 sobota, 19 września 2020 | linkuj Wielka szkoda tych perełek architektonicznych, w Polsce jest ich całe mnóstwo, które popadają w ruinę.
| 17:27 sobota, 19 września 2020 | linkuj Jaka kolekcja mercedesów. Narobiłeś mi smaka na kanię :)
| 17:07 sobota, 19 września 2020 | linkuj Widze że dwór w Kołbaczu jak był zabiedzony tak jest. 7 lat temu wyglądał identycznie. Chyba się do domu śpieszyłeś sądząc po średniej :)