Mało czasu....

Piątek, 18 września 2020 · dodano: 18.09.2020 | Komentarze 3

Dziś mimo wolnego dnia mało czasu wygospodarowałem na zaliczenie minimalnej rundki czyli pięćdziesiątki bo najpierw zakupy na weekend a później musiałem odebrać panele i z drugiego sklepu szafę a przed mną jeszcze wyprawa do szpitala na Pomorzany na 16.00 więc rower jakość wcisnąłem między wszystkie sprawy.Aby nie rozmyślać gdzie jechać zaliczyłem na standarcie czyli gmina Kobylanka [ tam mi się najszybciej zalicza pięćdziesiątki] .DDR-ką do Żarowa a następnie drugą do Zieleniewa a tam skierowałem się do Wielichówka przez Miedwiecko i Cisewo i mini przerwą na kilka zdjęć.
Radar leśny
Radar leśny © strus
Na pieńku
Na pieńku © strus
Po zaliczeniu szuflady do Wielichówka jadę przez Reptowo do Niedźwiedzia i bez wydłużania drogi od razu kieruję się przez Kałęge i Motaniec do ścieżki rowerowej którą wracam do Kobylanki aby z niej zjechać i przez Oś.Zielone dojechać  do Jęczydołu.
Purchawka - Lycoperdon Pers.
Purchawka - Lycoperdon Pers. © strus

Gdy wyjeżdżałem było 14 stopni więc ubrałem się tak jak wczoraj ale już na początku drogi gdy dojechałem do Żarowa wiedziałem że będzie mi za gorąco bo dziś nie było tego co wczoraj mroźnego wiatru i temperatur wzrosła do 20 stopni gdy wróciłem lekko zagotowany.Kilometr po dziurach w Jeczydole i wróciłem na ścieżkę rowerową do Stargardu którą wróciłem już prosto do domu.
Dwie kładki nad S 10
Dwie kładki nad S 10 © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,
Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard

M A P K A :Mało czasu....