50-tka przed pracą.

Czwartek, 17 września 2020 · dodano: 17.09.2020 | Komentarze 3

Dziś już nie odważyłem się wyjechać rano tak jak wczoraj ubrany na "krótko" trzeba było przeprosić długie spodnie i bluzę i wyruszyć na rundkę przed pracą do gminy Kobylanka zaczynając od ścieżki rowerowej do Żarowa a później przejazd do DDR-ki przy stacji PKP w Grzędzcach i jazda nią do Motańca z zaliczeniem promenady nad jeziorem Miedwie.
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie
Molo nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Z Motańca jadę przez Kałęgę do nowej drogi na Zdunowo na której zawracam i przez Reptowo docieram do "kaniwowej" łąki na której wczorajszych kani już nie było a pojawiły się kolejne chodź jeszcze małe poza dwoma.

Wczoraj ich nie było
Wczoraj ich nie było © strus
Grzybowo
Grzybowo "UFO" © strus
Ledwo ruszyłem a już na początku na dojazdu pożarowego 36 wygrzewała się żmija zygzakowata więc na chwilkę się zatrzymałem a później to już standardowa droga do domy czyli przejazd do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i powrót nią do domu.
Mała żmija zygzakowata w Cisewie
Mała żmija zygzakowata w Cisewie © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka przed pracą.