50-tka przed pracą.

Środa, 16 września 2020 · dodano: 16.09.2020 | Komentarze 2

Jak na mnie wcześnie wstałem więc postanowiłem zaliczyć pięćdziesiątkę tym razem przed pracą i oczywiście ruszyłem w stronę prawobrzeża Szczecina zaczynając od ścieżki rowerowej głównej trasy do Motańca gdzie dojechałem do stacji paliw tam nawrotka i kieruję się do stacji kolejowej w Zdunowie jadąc tam oczywiście przez Niedźwiedź.

Remont stacji Szczecin Zdunowo
Remont stacji Szczecin Zdunowo © strus
Przy torowisko w Zdunowie zawracam i jadę nową drogą do Niedźwiedzia a po drodze zaglądam przy jednym ze zjazdów  do lasu aby zobaczyć czy są z brzegu jakieś grzyby ale żadnego nie widziałem więc chodź wrzosy uwietrzniłem.
Wrzosy w okolicy Zdunowa
Wrzosy w okolicy Zdunowa © strus
Runo leśne w okolicy Zdunowa
Runo leśne w okolicy Zdunowa © strus
Z Niedźwiedzia jadę przez Reptowo do Cisewa gdzie na łące kaniowej znowu pojawiły się grzyby ale że było na niej bardzo mokro więc zrobiłem fotkę pierwszej z brzegu a następnie dojazdem pożarowym 36 dojeżdżam do Miedwiecka i kieruję się do DDR-ki w Zieleniewie którą wracam prosto do domu.
Kania w Cisewie
Kania w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka przed pracą.