50-tka przed pracą.

Wtorek, 29 września 2020 · dodano: 29.09.2020 | Komentarze 2

Cały weekend stracony przez opady deszczu a od poniedziałku pięć dni drugiej zmiany ale dziś sam wcześniej się obudziłem i postanowiłem wykorzystać ten fakt i zaliczyć pięćdziesiątkę przed pracą po prawie standardowej trasie do Zdunowa przez Żarowo i Grzędzice z zajechaniem na promenadę nad jezioro Miedwie.
Początek burakowych zbiorów
Początek burakowych zbiorów © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

W Zdunowie zawracam i wracam do Niedźwiedzia a następnie nie jak to ostatnio bywało że wracałem przez Cisewo tylko w Reptowie kieruje się do ścieżki rowerowej w Kobylance którą
wróciłem do Stargardu.Dziś okazało się że moja najstarsza bluza nie daje już rady przy 11 stopniach i po 26 km odczuwałem chłód więc trzeba będzie rozglądać się za czym nowym ale będzie wykorzystana pod kurtkę przy niskich temperaturach.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50-tka przed pracą.

| 11:48 środa, 30 września 2020 | linkuj Kolejna bardzo szybka 50-tka. Ja używam Ashampoo foto i nie ma żadnych wodnych znaków :)
| 09:10 wtorek, 29 września 2020 | linkuj Widzę że nad Miedwiem dorwałeś królową wszystkich łabędzi :)
Darek widzę że wrzucasz foty też na photobikestats. Jak Cię denerwuje znak wodny tej strony na zdjęciach można go wyłączyć w ustawieniach profilu. Tak tylko podpowiadam ;)