Sobota, 29 sierpnia 2020 · dodano: 29.08.2020 | Komentarze 2

Tak jak to przeważnie bywa po pracy aby zaliczyć pięćdziesiątkę jadę do gminy Kobylanka tak jak i dziś ale odcinki trasy były przejechane w innej kolejności bo standardowo dojechałem do Zieleniewa zaczynając od DDR-ki na Żarowo i Grzędzice a tam skierowałem się w kierunku Cisewa przez Miedwiecko i dojazdem pożarowym 36 a tam zaliczyłem pierwszą szufladę do Wielichówka.
Nawłoć pospolita w Wielichówku
Nawłoć pospolita w Wielichówku © strus
Jeżyna, ożyna (Rubus L.)
Jeżyna, ożyna (Rubus L.) © strus
Gdy wróciłem do Cisewa pojechałem do stacji PKP w Reptowie gdzie przejazd jest zamknięty bo trwają prace remontowe a następnie skierowałem się do Niedźwiedzia ale daleko nie dojechałem bo zostałem zatrzymany przez strażaka i poinformowany że nie ma przejazdu bo zerwała się linia wysokiego napięcia więc po raz trzeci zawracam i kieruje się do Kobylanki gdzie spojrzałem na licznik i wiedziałem że będzie trzeba poszukać kilometrów aby zaliczyć całą pięćdziesiątkę.
Remont przy stacji Reptowo
Remont przy stacji Reptowo © strus

DDR-ką wracam do Stargardu z Kobylanki zaliczając czwarta dziś szufladę tym razem do Kunowa a po drodze do domu musiałem odebrać przesyłkę z paczkomatu bo wczoraj zapomniałem gdy zaliczałem rundkę a po niej nie chciało mi się iść bo wiedziałem że dziś rękawki mi się nie przydadzą a stare się zużyły.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DK36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.