Piątek, 28 sierpnia 2020 · dodano: 28.08.2020 | Komentarze 3

Wczoraj po pracy zapowiadana deszczowa prognoza pogody zniechęciła mnie do jazdy a okazało się że była błędna a dziś ta sama sprawdziła się w 100% procentach bo gdy wyruszyłem na standardową pętalkę aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy padał delikatnie deszcz do momentu gdy dojechałem do Zieleniewa a później było bez opadów. Dzisiejsze odcinki trasy pokonałem trochę w innej kolejności bo rozpocząłem jazdę od DDR-ki na Motaniec a nie na Żarowo na której na odcinku od Kobylanki do stacji paliw bardzo dużo śmieci z drzew pewnie po opadach [połamanych gałązek]
DDR-ka ,okolice Motańca
DDR-ka ,okolice Motańca © strus
Przy stacji paliw zawracam i kieruje się przez Kałegę do Niedźwiedzia na nową drogę do Zdunowa i tu mała niespodzianka bo chyba została w końcu oddana do użytku bo już na całej drodze nie było żadnych usypanych wałów i barierki w Zdunowie też zostały usunięte a gdy zawróciłem wracając do Niedźwiedzia wyprzedziły nie trzy samochody.
Koniec przeszkód na drodze Niedźwiedź - Zdunowo
Koniec przeszkód na drodze Niedźwiedź - Zdunowo © strus
Gdy ponownie byłem w Niedźwiedziu skierowałem się wydłużoną drogą do Zieleniewa przez Cisewo i dojazd pożarowy 36 a następnie DDR-ką do przejazdu kolejowego w Grzędzicach aby dojechać do ostatniej ścieżki rowerowej dziś w Żarowie i wrócić do domu.
Dojazd pożarowy 36 w okolicy Cisewa
Dojazd pożarowy 36 w okolicy Cisewa © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,