Szczecin prawobrzeże

Wtorek, 25 sierpnia 2020 · dodano: 25.08.2020 | Komentarze 1

Był plan na wyjazd o dziewiątej rano ale pogoda na krótki rękaw nie za bardzo więc czekałem na słońce i się nie doczekałem więc ubrałem rękawki i wyruszyłem,mogłem to zrobić od razu.Najkrótsza drogą dojechałem do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią dojechałem do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę a tam wjechałem na drogę wojewódzką 120 aby dotrzeć do ścieżki rowerowej w Kołbaczu która doprowadziła mnie do Śmierdnicy a po drodze spotkałem miłą bikerkę która szukała drogi do Stargardu nie koniecznie najkrótszej ale żeby była utwardzona.Zaproponowałem dwie wersje, dziewcze wybrało drogę którą ja przyjechałem a ja ruszyłem w kierunku DDR 20A na ulicy Trzcinowej
Wjazd na DDR-kę w Kołbaczu
Wjazd na DDR-kę w Kołbaczu © strus
DDR-ka na ulicy Trzcinowej
DDR-ka na ulicy Trzcinowej © strus

Jak ostatnim razem gdy DDR-ką dotarłem do Dąbskiej zamiast na Dąbie przez Kijewo jadę do ronda R.Reagana a dalej przez osiedle Majowe docieram do kładki nad DK 10 gdzie po raz drugi widzę ciemne chmury które podążają w kierunku mojej jazdy i mam nadzieję że nie będzie padać a w Dąbiu musiałem postać przed szlabanem PKP około ośmiu minut aby przejechała ...drezyna :(
Ciemne chmury nad Dąbiem
Ciemne chmury nad Dąbiem © strus
WM-15 – wózek motorowy w Dąbiu
WM-15 – wózek motorowy w Dąbiu © strus
W Dąbiu  kieruję się do Tczewskiej aby po przejechaniu nad S3 dojechać do Zdunowa przez Wielgowa a później wydłużoną drogą przez Sławociesze i Płonę wjeżdżam na drogę do Niedźwiedzia a tam niespodzianka.Wczoraj wspomniałem że chyba drogę przygotowują do otwarcia bo zostały usunięte dwa wały a tu masz dziś usypali jeden nowy a wczorajszą połówkę w Niedźwiedziu usunięto ?
Nowa zapora na drodze do Niedźwiedzia
Nowa zapora na drodze do Niedźwiedzia © strus
W Niedźwiedziu spotykam kolegę Zigiego i jakoś się zagadaliśmy że minęło 40 minut a ja byłem umówiony na 15.00 na obiad a tu nagle do tej godziny zostało mi 35 minut a kilometrów do pedałowania też a miałem wracać nie tylko jak wczoraj do Zieleniewa przez Cisewo ale dołożyć miałem dziś jeszcze odcinek 5km  na powrocie zaliczając Grzedzice i Żarowo.Niestety opóźnienie przez postój spowodował że w Lipniku pojechałem prosto do domu.
TLK80108 Staszic
TLK80108 Staszic © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Bukowe,Majowe,Dąbie,Wielgowo,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,