Poniedziałek, 24 sierpnia 2020 · dodano: 24.08.2020 | Komentarze 1

Nie ma co się sprężać aby opisać standardowe kółeczko po pracy do Szczecin Zdunowa na początku wydłużony dojazd do Ścieżki rowerowej w  Grzędzicach przez Żarowo a następnie prosto do Niedżwiedzia przez Morzyczyn i Kobylankę gdzie zdziwiły mnie ciemne chmury
Nieźwiedź - Ciemne chmury
Niedźwiedź - Ciemne chmury © strus
Na początku nowej drogi do Zdunowa niknął toi toi i pół nasypanego wału aby samochody nie wjeżdżały a w Zdunowie usunięto oba wały i chyba zapowiada się oficjalne otwarcie drogi pomocniczej a wracając do Niedźwiedzia zauważyłem że chyba została ukończona budowa domku na drzewie.
Usuniety wał na drodze w Zdunowie
Usunięty wał na drodze w Zdunowie © strus

Domek na drzewie w Niedżwiedziu
Domek na drzewie w Niedźwiedziu © strus
Gdy wróciłem do Niedźwiedzia udałem się prosto do Reptowa a następnie przez Cisewo i dojazd pożarowy 36 zameldowałem się w Zieleniewie na ścieżce rowerowej którą wracam prosto do Stargardu a z ciemnej chmury zaczął padać deszcz ale o siedemnastej.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.