Krzemień przez Ińsko

Piątek, 21 sierpnia 2020 · dodano: 21.08.2020 | Komentarze 3

Tytuł Krzemień przez Ińsko powinien mieć dopisek Speeder-em po drogach przeznaczonych dla Viper-ra ponieważ większość nawierzchni na tych terenach jest bardzo kiepskiej jakości i dla tego rzadko ostatnio tam jeżdżę bo później bolą mnie nadgarstki jak dziś że na 110 km musiałem się zatrzymać na chwilę aby dłoniom dać odpocząć a na dodatek dziś pogoda nie była łaskawa bo w cieniu było 33 stopnie.Ruszyłem tak jak ostatnio gdy dojechałem tylko do Ulikowa przez Starchocin a następnie obrałem kierunek na Marianowo przez Pęzino i Czarnkowo a termometr pokazywał już przy starcie plus trzydzieści.

Okolice Czarnkowa © strus
W Marianowie nowa nawierzchnia w kierunku Wiechowa nawet jeszcze nie ma oznakowań poziomych i w miarę dobra nawierzchnia do Kępna gdzie nadal prosi się o remont kościół który mi się podoba jego budowa.
WIECHOWO (niem.Büche)Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
KĘPNO  (niem.Kempendorf) Kościół  filialny p.w. św. Józefa z 1 poł. XIX w.
KĘPNO (niem.Kempendorf) Kościół filialny p.w. św. Józefa z 1 poł. XIX w. © strus

Kępno to miejsce w którym odbiłem w prawo na Lutkowo i zaczęła się walka z nawierzchnią dziurawą jak ser szwajcarski a najgorzej było do wioski o nazwie Długie o czym wiedziałem a mimo to pojechałem chodź ostatnim razem zmieniłem trasę i pojechałem przez Kozy a byłem wtedy Viperem,cóż wybrałeś ta drogę to się męcz aż do Ińska gdzie pojechałem tylko do raka a następnie pierwsze zakupy i o dziwo że po 52 km wypiłem tylko 0,7 Oshee.
IŃSKO (niem.Nörenberg)Pomnik Raka
IŃSKO (niem.Nörenberg)Pomnik Raka © strus
Jezioro Ińsko i odali plaża miejska
Jezioro Ińsko i oddali plaża miejska © strus
Zakupy zrobione lody zaliczone to pora wracać tym razem wybrałem inna drogę zaczynając od DW 151 ale w Ciemniku nie pojechałem jak kiedyś przez Okole do Kóz tylko na wojewódzkiej pobyłem trochę dłużej i odbiłem na drogę którą jeszcze nie jechałem na Bytowo w którym już kilka razy byłem.

Jezioro Kutkowo
Jezioro Kutkowo © strus
Nie podjeżdżam pod pałac którego remont nadal zatrzymany i kieruje się do Dobrzan na drugie uzupełnienie płynów przez Krzemień i Grabnicę i oczywiście zajeżdżam nad jezioro Krzemień gdzie ludzi nie za dużo ale okazało się że reszta jest na objedzie w ośrodkach wypoczynkowych gdzie widziałem auta z Włoch i Francji co mnie bardzo zdziwiło [chyba że to nasi z tego regionu mieszkający za granicą teraz]
Krzemień - plaża z pomostem
Krzemień - plaża z pomostem © strus
Isotonic w sklepie był dostępny ale nie z lodówki bo w niej tylko piwo ale znalazło się też bezalkoholowe które zaliczyłem i po chwili byłem ponownie w Kępnie z której tą samą drogą wróciłem do Stargardu.Pierwszy raz w tym roku odczułem temperaturę na sobie podczas jazdy w sumie to szyja mi się spiekła że było mi ciężko głowę wyprostować :(

Stargard,Osetno,Strachocin,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Pęzino,Czarnkowo,Marianowo,Wiechowo,Kępno,Lutkowo,Długie,Linówko,Ińsko,Ciemnik,Bytowo,Krzemień,Grabnica,Dobrzany,
Kępno,Wiechowo,Marianowo,Czarnkowo,Pęzino,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Osetno,Stargard.